[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2018\/04\/18\/sala.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2018\/04\/18\/100x73\/sala.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2018\/04\/18\/sala.jpg","size":"346.78","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Vijesti / Bosna i Hercegovina

Otvorene nove prostorije MUP-a u Općini Stari Grad

Općina Stari Grad adaptirala je i opremila nove prostorije i ustupila ih na korištenje Ministarstvu unutrašnjih poslova (MUP) Stari Grad i Poreznoj upravi, a svečano su otvorene danas u prisustvu ministra unutrašnjih poslova Kantona Sarajevo Vedrana Mulabdića i načelnika Općine Stari Grad Sarajevo Ibrahima Hadžibajrića.

Nove prostorije MUP-a Stari Grad i Porezne uprave smještene su u B objektu zgrade Općine Stari Grad. Šalter sala koja pruža usluge građanima je u prizemlju objekta, dok su službene prostorije na drugom spratu istog objekta.

- Ovim prostorom smo značajno olakšali našim građanima, jer sada sve dokumente mogu dobiti na jednom mjestu. Mi nećemo naplaćivati niti zakup, a ni režijske troškove MUP-u KS – istakao je Hadžibajrić.

Ranije su prostorije MUP-a Stari Grad bile smještene u A objektu, dok je jedan dio usluga bio u prostorijama BH Pošte na Baščaršiji.

Sada su građanima na raspolaganju sve usluge MUP-a Stari Grad na jednom mjestu, čime je usluga poboljšana i podignuta na veći nivo.

- Ovo je još jedan dokaz saradnje MUP-a KS sa lokalnim zajednicama i sa Općinom Stari Grad. Moram istaknuti da su troškovi MUP-a kada su u pitanju zakupnine, na godišnjem nivou oko 140.000 KM. Ovim prostorom će se značajno olakšati vađenje bilo kojih dokumenata jer je sada sve na jednom mjestu – kazao je Mulabdić.

Usluge koje građani mogu ostvariti u ovim prostorijama su prijave mjesta boravka, lične karte, predavanje zahtjeva za pasoše - uz fotografiranje na licu mjesta, protokol, vozačke i saobraćajne dozvole, registracije, probne tablice itd.

Podijelite ovaj članak!