Izvršna direktorica YouTubea Susan Wojcicki ove sedmice je najavila nove opcije koje pripremaju za najpopularniji videoservis na svijetu, a koje bi trebale omogućiti još nove prilike za zaradu kreatorima i, naravno, samoj kompaniji.
Naglasila je kako je prošla godina pokazala važnost i popularnost kriptovaluta, NFT-a i decentralizovanih autonomnih organizacija, što predstavlja nezamislivu priliku za još jaču povezanost kreatora i njihovih fanova.
Iako nije objasnila konkretne načine na koji namjeravaju iskoristiti tu priliku, Wojcicki kaže kako je fokus YouTubea uvijek na širenju ekosistema s ciljem pomoći kreatorima u kapitalizaciji rastućih tehnologija poput NFT-a.
Kako će kompanija implementirati NFT u sam YouTube, trenutno nije poznato, ali prema pisanjima TechSpota, ono je izgledno jeste to da bi kreatori putem Googleova videoservisa mogli prodavati NFT-a direktno svojim fanovima i pratiteljima.
Jedna od mogućnosti jest da će Google pokrenuti vlastiti platformu za prodaju NFT-a putem koje bi se kreatori povezivali s fanovima, no mogli bi koristiti i postojeća rješenja poput OpenSea.
Kakav je potencijal ovog tržišta najbolje govore podaci iz prošle godine prema kojem je ono vrijedilo čak 27 milijardi dolara, te je jasno kako će se cifra povećavati i u budućnosti.
NFT nije jedini način s kojim bi YouTube mogao povećati mogućnosti monetizacije i zarade
Wojcicki je spomenula i podcaste i dodatne opcije online kupovine, a pripremaju i neke novitete oko svog konkurenta Shorts. Kada će se ovi noviteti predstaviti korisnicima, nije poznato, ali čini se da je njihov plan jasan - ubaciti se u NFT i kripto cestu na vrijeme, zauzeti veći dio tržišta te omogućiti što veću zaradu kreatorima na njihovoj platformi, ali i samoj kompaniji.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.