[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2022\/04\/12\/horizon-worlds-logo24.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2022\/04\/12\/100x73\/horizon-worlds-logo24.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2022\/04\/12\/horizon-worlds-logo24.jpg","size":"122.31","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Život / Nauka i tehnologija

Korisnici Zuckerbergovog metaversa će moći prodavati virtualne proizvode

Zaista mnogo stvari mora se poklopiti kako bi Zuckerbergova ideja metaversa uspjela.

Takvi svjetovi moraju biti vizualno atraktivni i zabavni kako bi privukli veliki broj korisnika, ali oni moraju biti i generatori novaca, kako za Metu, tako i za dio korisnika, odnosno kreatora - slično kako danas na npr. Instagramu i YouTubeu influenceri zarađuju veliki novac od svoje aktivnosti, a od njih profitiraju i same platforme jer privlače korisnike i njihov angažman.

Meta je napravila veliki korak u tom smjeru ove sedmice, te su najavili početak testiranja nove opcije u njihovoj metaverse platformi za Quest VR Horizon Worlds koja će kreatorima omogućiti zaradu.

Računica ekipe iz Mete je jasna - gdje ima novaca, bit će i kreatora, tj. korisnika.

Tu mogućnost zarade u Metinom virtualnom svijetu dobit će dio kreatora koji će unutar Horizon Worldsa prodavati virtualne predmete, servise i iskustva poput npr. VIP ulaznica u svoje virtualne svjetove, zatim virtualni nakit, posebne košarkaške lopte itd., objasnila je za The Verge direktorica za marketing proizvoda Mete Meaghan Fitzgerald.

Kako bi kreatore dodatno motivisali, ova je kompanija ranije pokrenula fond težak 10 miliona dolara iz kojeg će nagraditi kreatore virtualnih svjetova s najvećim angažmanom korisnika.

Prodajom virtualnih proizvoda u digitalnim svjetovima neće zarađivati samo kreatori, već i - Meta

Zapravo, Zuckerbergova kompanija uzimat će proviziju za sve transakcije unutar Horizont Worlda i to u iznosu od 25 posto od vrijednosti transakcije.

Osim uzimanja novca od transakcija, još je jedan potencijalan način na koji bi Meta mogla zarađivati od svojih virtualnih svjetova, no on nije popularan među korisnicima.

Riječ je o oglašavanju. Za početak fokus kompanije ipak će biti monetizacija kreatora sadržaja, no iz Mete kažu kako je oglašavanje područje koje će istraživati u budućnosti. 

Prema iskustvu s Facebookom i Instagramom, oglašavanje im nije bilo prioritet na početku, no s vremenom su se oglasi pojavili i na njima, donijevši kompaniji milijarde dolara prihoda.

 

Prije dva mjeseca broj korisnika Horizon Worldsa dosegao je 300 hiljada te su tada iz Mete objavili da je stvoreno oko 10 hiljada svjetova. Ta bi se brojka u budućnosti mogla značajno povećati jer bi do kraja godine Horizon Worlds mogao biti dostupan i na mobilnim uređajima, a naknadno i na konzolama.
 

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!