[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/08\/16\/copyright-david-bohmann-pid.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/08\/16\/100x73\/copyright-david-bohmann-pid.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/08\/16\/copyright-david-bohmann-pid.jpg","size":"346.30","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Ekonomija

Vienna Business Districts - Pod jednim krovom 5.200 bečkih firmi

Nova krovna marka "Vienna Business Districts" aktuelni je projekt Grada Beča, bečke Privredne komore i Privredne agencije za bolji menadžment poslovnih zona, koji je započeo ovog ljeta.

Iza krovne marke krije se podjela grada na četiri poslovna distrikta koji  imaju svog "distrikt menadžera".

Sve je započelo kao pilot projekt 2012. godine u najjužnijoj 23. bečkoj općini Liesing i nastavilo u sjevernom Floridsdorfu 2015. godine. Inače, bečki jug je sa 2.580 firmi i najaktivnija poslovna zona. Od ljeta 2019. godine projekt je proširen na jedanaest općina.

Iz gradske vlade su poručili da im je bilo važno da uvrste poduzetništvo u sve razvojne planove. Prednosti podjele na četiri poslovne zone sa distrikt menadžerima najviše se ogledaju u uštedi i čuvanju resursa, što se ne odnosi samo na ekološki aspekat, već uopće izdatke za tekuće račune, logistiku, transport i slično.

Direktan kontakt distrikt menadžera s općtinama i službama u zastupanju interesa firmi, druga je velika prednost krovne marke "Vienna Business Districts", saopćeno je iz Eurocomm-PR Sarajevo.

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!