[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/07\/28\/peljeski-most-1.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/07\/28\/100x73\/peljeski-most-1.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/07\/28\/peljeski-most-1.jpg","size":"111.09","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Vijesti / Regija

Večeras spajanje Pelješkoga mosta

Večeras će Hrvatska napokon biti spojena. Ugradit će se posljednjih 18 metara rasponske konstrukcije Pelješkog mosta, čime će se hrvatski jug povezati s ostatkom zemlje. Veličanstveni most dug 2,4 kilometra u promet bi trebao biti pušten na proljeće, pišu hrvatski mediji.

"Večeras u 23 sata će, naime, biti postavljen posljednji segment čelične rasponske konstrukcije Pelješkog mosta koji će spojiti kopno od mjesta Komarne s Brijestom na poluotoku Pelješcu. Iako vozila neće do lipnja sljedeće godine prelaziti novim mostom, večerašnje spajanje njegove konstrukcije bit će jedan do najvažnijih datuma u kalendaru ovoga", kazao je hrvatski ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković.

Velebna konstrukcija premostit će Malostonski zaljev i kad sa završnim radovima i dovršetkom pristupnih cesta bude u cijelosti dovršen, bit će to – nakon izgradnje autoceste od Zagreba do Splita - najveći građevinski pothvat otkako je samostalne Hrvatske.

Projekt je u više navrata započinjao, ali iz raznih razloga i zapinjao sve dok u travnju 2018. godine nije potpisan ugovor težak pola milijarde eura, od čega je Europska unija dala čak 85 posto. Ugovorom je izgradnja povjerena kineskom konzorciju China Road and Bridge Corporation (CRBC), jednim od globalno najvećih i najiskusnijih u takvim poslovima. Bio je to ujedno prvi takav projekt neke kineske kompanije na tlu Europske unije.

 

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!