Četvrto izdanje serije seminara "Upoznaj svoje tržište" o stvaranju i povećanju potražnje na tržištu Ujedinjenog Kraljevstva Velike Britanije i Sjeverne Irske, bit će održano u 19. maja u Sarajevu, najavio je USAID Turizam.
Četvrtu seriju seminara "Upoznaj svoje tržište", vodit će Chris Woodbridge-Cox, koji će podijeliti svoje iskustvo o tome kako Bosna i Hercegovina može iskoristiti veliki potencijal tržišta Ujedinjenog Kraljevstva.
Woodbridge-Cox će objasniti specifične karakteristike putnika, prirodu emitivnog tržišta Ujedinjenog Kraljevstva, te predstaviti prilike usko povezane sa segmentima rekreacije, kao i specijalizirane segmente poput avanturizma, zimskog turizma i katoličkog hodočašća.
Također, on će diskutovati o strategijama i taktikama koje turističke organizacije, emitivni turoperatori, putničke agencije, hoteli i pružaoci usluga mogu implementirati s ciljem poboljšanja svijesti, interesa i promišljanja o destinaciji i turističkim uslugama koje su uključene u ponudu.
Ovaj događaj je otvoren za predstavnike turističkog sektora koji žele pristupiti tržištu Ujedinjenog Kraljevstva, ili za one koji nastoje proširiti obim poslovanja i povećati broj rezervacija. To uključuje: receptivne turoperatore i turističke agencije, pružaoce iskustava, hotele i male smještajne jedinice, turističke zajednice i klastere i kreatore javnih politika i službenike vlade.
Za dodatne informacije i registraciju, zainteresirani mogu posjetiti link: https://www.surveymonkey.com/r/KYM_UK
Rok za prijave je 18. maj do 16.00 sati, navodi se u saopćenju.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.