[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/04\/08\/twitter-i-clubhouse.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/04\/08\/100x73\/twitter-i-clubhouse.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/04\/08\/twitter-i-clubhouse.jpg","size":"27.73","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Život / Nauka i tehnologija

Twitter pokušao kupiti Clubhouse i nije uspio

Koliko je Clubhouse postao popularan najbolje možemo vidjeti po broju kopija te apliakcije koje su najavljenje ili su se posljednjih mjeseci pojavile. Kada vašu aplikaciju koriste i populariziraju osobe kao što je Musk, Gates i Oprah, a kopiraju Facebook, Twitter i Linkedin... Taj uspjeh bi trebalo unovčiti, na čemu sada u Clubhouseu i rade, te se trenutno pregovaraju sa investitorima o ulaganjima u kompaniju. Vrijednost Clubhousea koja se spominje jeste oko 4 milijarde dolara.  Navodno, Twitter je bio spreman platiti tu cijenu, ali ipak do akvizicije nije došlo. 

Ova informacija je objavljena na Bloombergu, a prema njihovim izvorima koji su dobro upoznati sa situacijom, pregovori između kompanija trajali su nekoliko mjeseci. Ipak, kako je jasno, do ove kupovine nije došlo a razlozi još uvijek nisu poznati. 

Umjesto kupovine koja bi bila teška 4 milijarde dolara i razvoja vlastitog proizvoda na svojoj mreži, Twitter se odlučio na jeftiniji pristup, te se nadaju da će Spaces s vremenom privući veliki broj korisnika. Što se Clubhousea tiče, kompanija priprema dva velika noviteta koja svi iščekuju. Jedan novitet je razvoj aplikacije za Android, a drugi je da za korištenje aplikacije više neće biti potrebna pozivnica. 

Na Bloombergu naglašavaju kako je, uprkos trenutnoj popularnost, budućnost te audio platforme nesigurna, ponajviše zbog velike konkurencije koja već ima puno veću korisničku bazu i finnansije. 

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!