Jedan od predavača na naučno-stručnom skupu posvećenom izgradnji tunela Prenj Alun Thomas izjavio je da je ovaj projekt izuzetno zahtjevan, te iz pozicije struke vrlo interesantan, posebno zbog kompleksnog terena i kompleksne gradnje.
Nezavisni projketant tunela, koji trenutno dolazi iz Danske a inače je iz Sjeverne Irske, Alun Thomas, dodaje da postoji više izazova što se tiče tunela Prenj, te da su dva posebno bitna.
- Prije svega, ovo je vrlo dugačak tunel. Govorimo o 10 kilometara i postoje samo 22 ili 23 tunela u cijelom svijetu koji su duži od ovog tunela. Dakle, problemi koji mogu da nastanu na samoj lokciji dolaze iz područja geologije ili hidrogeologije - naveo je Thomas.
Isto tako, ono što je izazov u projektu izgradnje tunela Prenj, kako je dodao, jeste "da nemamo konkretne informacije o samom terenu i toku saobraćaja unutar tunela", te je naglasio da su regulisanje saobraćaja i sigurnost vrlo važni aspekti.
- Ono što se planira jeste da se od početka naprave dva tunela, imamo opciju da u jednom tunelu bude dvosmjerni saobraćaj, a da drugi tunel bude rezervna opcija u sigurnosnom smislu. Tu su uključeni tehnički razlozi koje moramo razmotriti, da vidimo da li je moguće raditi dva tunela od početka. Ukoliko napravimo takvu stvar to je definitivno sigurnije i u sljedećoj fazi moramo vidjeti da li je to moguće izvesti, ali to uključuje sve druge aspekte kao što su ventilacije i slično - izjavio je Thomas.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.