[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/04\/18\/duhan.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/04\/18\/100x73\/duhan.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/04\/18\/duhan.jpg","size":"427.27","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Život / Ljepota i zdravlje

Svijet bez duhanskog dima je dobrodošao u Sarajevo

Na 5. Po redu FMCG samitu koji je održan u Sarajevu, a koji je okupio preko 500 učesnika, o internacionalizaciji proizvodnje i proizvoda, novim tehnologijama u “starim” industrijskim granama, ali i o viziji koju kompanija Philip Morris International ima, govorila je Tamara Stanković, direktorica korporativnih poslova PMI za Jugoistočnu Evropu.

“Philip Morris International je najveći proizvođač duhana na svijetu. I upravo ova naša karakteristika, da smo globalno najveći, znači da imamo svoj prst na pulsu društvenih potreba kao i najnovijih tehničkih i naučnih postignuća. Kombinacija ova tri faktora je ono što nam je pomoglo da napravimo taj zaokret u poslovanju, i okrenemo se stvaranju budućnosti bez dima,” izjavila je Stankovic.

Nastojanje kompanije da na tržište uvede alternativne duhanske  proizvode koji će u konačnici moći zamijeniti cigarete svakim danom je sve jače. U ovom trenutku je već 6,6  miliona širom svijeta  prešlo na IQOS, bezdimni proizvod koji stoji na čelu transformacije koju Philip Morris već skoro pet godina sprovodi na 44 tržišta, od Japana i Italije, preko Srbije i Hrvatske, do uskoro i Bosne i Hercegovine.   

“Mi smo svjesno odabrali i preuzeli na sebe na pokusamo promijeniti svijet radi odraslih pušača, njihove okoline, kako bi imali zdraviju buducnoćt. I to je i bila moja današnja poruka na ovom samitu: veličina kompanije je proporcionalna njenoj odgovornosti. To ne znači da male kompanije mogu biti manje odgovorne, nego da velike kompanije moraju preuzeti svoj teret odgovornosti, jer su u poziciji da dopru do većeg broja potrošača i regulatora, a imaju i bolji pristup naučnim i tehnološkim resursima” zaključila je Tamara Stanković.

Philip Morris je na ovom FMCG samitu predstavio i svoj revolucionarni proizvod IQOS, koji za razliku od regularnih cigareta koje sagorijevaju duhan, radi na principu zagrijavanja duhana. Upravo zbog toga, prilikom korištenja samog proizvoda ne dolazi do nastanka dima, pepela, katrana i mnoštva drugih štetnih spojeva koji se mogu pronaći u dimu cigarete.

U razvoj ovog proizvoda koji osigurava okruženje bez dima i manje je štetan po zdravlje pušača od cigareta, kompanija je tokom posljednjih 12 godina uložila oko 6 milijardi američkih dolara. Kompanija je vlasnik 2.900 patenata koji su nastali kao rezultat istraživanja i time postala lider u smislu istraživačko-razvojnih sposobnosti u industriji, a kako je navedeno tokom predstavljanja IQOS-a, podnijeto je dodatnih 3.000 zahtjeva za patente.

Proces transformacije kroz koji kompanija Philip Morris prolazi je zahtjevan u svakom smislu. To ne obuhvaća samo transformaciju proizvoda, već i internu transformaciju, odnosno način na koji kompanija radi i razmišlja. Naravno, budućnost bez dima cigarete ne mogu ostvariti sami, već je potrebna saradnja svih važnih aktera u tom procesu, što uključuje industriju, ali i nadležna državna tijela, kao i potrošače.

Na FMCG samitu se mogla čuti, u IQOS zoni, ekskluzivna najava da će IQOS u Bosni i Hercegovini već od iduće sedmice biti u ograničenoj ponudi.

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!