[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/enver-suljagic.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/100x73\/enver-suljagic.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/enver-suljagic.jpg","size":"478.14","dimensions":{"width":1170,"height":580}},{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/dsc-1212-min.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/100x73\/dsc-1212-min.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/dsc-1212-min.jpg","size":"363.94","dimensions":{"width":1170,"height":580}},{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/dsc-1221-min.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/100x73\/dsc-1221-min.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/dsc-1221-min.jpg","size":"497.19","dimensions":{"width":1170,"height":580}},{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/dsc-1251-min.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/100x73\/dsc-1251-min.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/dsc-1251-min.jpg","size":"514.01","dimensions":{"width":1170,"height":580}},{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/img-9562-min.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/100x73\/img-9562-min.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/img-9562-min.jpg","size":"569.87","dimensions":{"width":1170,"height":580}},{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/img-9564-min.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/100x73\/img-9564-min.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/img-9564-min.jpg","size":"495.72","dimensions":{"width":1170,"height":580}},{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/img-9568-min.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/100x73\/img-9568-min.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/img-9568-min.jpg","size":"487.56","dimensions":{"width":1170,"height":580}},{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/taksi-app.png","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/100x73\/taksi-app.png","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/taksi-app.png","size":"301.23","dimensions":{"width":1170,"height":580}},{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/sarajevo-taxi.png","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/100x73\/sarajevo-taxi.png","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/18\/sarajevo-taxi.png","size":"365.71","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Intervju

Suljagić : Sarajevo Taxi nastavlja s modernizacijom

Udruženje Sarajevo Taxi jedno je od najstarijih i najorganizovanijih udruženja ove vrste u regiji. U isto vrijeme, u svojoj tradiciji baštini neke od najinteresantnijih taksi priča koje su vezane kako za glavni grad BiH, Sarajevo, tako i za putovanja u sve ostale gradove regije, ali i šire. Kažu da sa taksistima nikada nije dosadno, tako da vjerujemo da i u ovoj priči o Sarajevo Taxiju, predsjednik Enver Suljagić ima dosta zanimljih tema za naše čitaoce.

  • Udruženje Sarajevo Taxi je u cijeloj BiH, ali i u regiji bivše nam države svakako u centru pažnje kada je riječ o tradiciji, ali i kvaliteti organizacije taksi prevoza u gradskim sredinama?

-Definitivno je da nas nekako smatraju za najiskusnije kada je riječ o organiziranju samog Udruženja, ali i kada je riječ o organizaciji taksi prevoza u urbanim sredinama. U Sarajevu je vozio jedan od najstarijih taksi vozila u regiji, prvi smo uveli taksimetar u naša vozila, a pred same Olimpijske igre 1984., prvi smo u regiji uveli i radio vezu, sa centralom, koja je nakon toga postala pravi hit i ubrzo zaživjela i u svim ostalim gradovima bivše nam države. Također, i poslije rata, dosta taksi udruženja u regiji koristilo je naša iskustva oko organizacije taksi prevoza, a formule o broju taksista u pojedinim gradovima su izračunavane na osnovu onoga što je prvobitno korišteno kod nas u Sarajevu.

Uporedo sa svim ovim aktivnostima, mi smo, prateći svjetske trendove, ali i dešavanja u okruženju, odlučili modernizirati i ostale dijelove naše usluge, pa smo tako prije pet godina započeli razvoj naše domaće taksi aplikacije mojTaxi ...

  • U posljednjih nekoliko godina Sarajevo Taxi učinio je nekoliko koraka u modernizaciji svog poslovanja, pa ste i po tome lideri ovog posla kod nas, ali u cijeloj regiji?!

-Mi u Sarajevo Taxiju oduvijek pratimo moderne trendove i kretanja na tržištu. Pored ovoga što sam vam rekao da smo imali kao jedinstvene stvari prije rata, a koje su implementirane kod nas u Sarajevu, isto tako smo nastavili i u ovoj postratnoj eri. Ubrzano smo obnovili vozni park, koji je, mogu slobodno reći, najbolji u širem okruženju. U posljednjih nekoliko godina krenuli smo i podmlađivanje našeg kadra vozača, što je svakako zahtjevan ali i dugotrajan proces koji će još trajati i u narednom periodu. Uporedo sa svim ovim aktivnostima, mi smo, prateći svjetske trendove, ali i dešavanja u okruženju, odlučili modernizirati i ostale dijelove naše usluge, pa smo tako prije pet godina započeli razvoj naše domaće taksi aplikacije mojTaxi, organizirali i klub svojih specijalnih partnera koji nas prate u svim našim aktivnostima, a sve to je za posljedicu imalo modernizaciju našeg kompletnog sistema veze, ali i razvoj dodatnih usluga putem modernih tehnologija.

  • Aplikacija mojTaxi kako sami kažete je u potpunosti domaći proizvod i u posljednjih nekoliko godina posebno je popularna među korisnicima u Sarajevu?

-Upravo to nam je i bila želja kada smo krenuli u razvoj same aplikacije. Htjeli smo tada pratiti svjetske trendove i biti spremni za eventualni dolazak sličnih sistema iz inostranstva na BiH tržište. Nismo čekali da nam neko izvana pomogne, već smo se okrenuli našim domaćim snagama i partnerima, te razvili respektabilan sistem kroz aplikaciju mojTaxi. Cijeli projekat smo realizirali u suradnji sa BH Telecomom, tako da su naši korisnici dobili i dodatnu vrijednost  da, pored toga što brzo mogu pozvati naša vozila, za svega četiri sekunde, imaju mogućnost korištenja mobilnog interneta u svim našim vozilima, što je jedinstvena usluga u regiji, a i šire, na što smo posebno ponosni, jer ipak smo to mi prvi uveli.

  • Samim uvođenjem aplikacije niste stali, već ste korisnicima i tržištu ponudili dodatna poboljšanja usluge?!

-Kada jednom krenete nema stajanja. To smo i mi uvidjeli i ranije, a posebno sa uvođenjem u rad aplikacije mojTaxi. Javila nam se potreba za poboljšanom kontrolom rada naših taksista i bržeg odgovaranja zahtjevima korisnika, te smo u potpunosti modernizirali naš dispečerski centar, u koji smo investirali oko milion KM naših vlastitih sredstava, te smo time dobili najmoderniji dispečerski centar ove vrste u regiji. Ovakav potez nam je dodatno otvorio potrebu za unapređenjem usluge u samoj aplikaciji, jer smo sa jednog mjesta mogli pratiti sve želje naših korisnika, a i sami vozači su svojim prijedlozima doprinijeli daljnjem unapređenju sistema. Tako smo shvatili da usljed sve većeg dolaska turista u naš glavni grad i korisnici imaju različite i sve veće potrebe kada koriste taksi prevoz.

  • Znači i u tom dijelu ste dodatno unaprijedili svoje usluge, prateći turističke potrebe grada?!

-Upravo zahvaljujući uspostavi aplikacije i cijelog dispečerskog centra utvrdili smo da su naši korisnici u dobroj mjeri stranci, čak oko 40%, te da njima u komunikaciji sa vozačima, treba upotreba stranog jezika, kao i lakše plaćanje naših usluga, koje neminovno koriste. Tako smo kao ispomoć vozačima u obavljanju aktivnosti osigurali posebne priručnike, koji olakšavaju rad i komunikaciju sa korisnicima, a na drugoj strani realizovali smo projekat aplikacije mojNovac, koji je vozačima i mušterijama na najbrži mogući način osiguravao lociranje najbližih bankomata u odnosu na njihove pozicije, čime su ubrzane sve transakcije. Naravno tu nismo stali, već smo dodatno htjeli pojednostaviti upotrebu taksi prevoza i posebno sistem plaćanja, koji je kod stranaca već bio prepoznatljiv. Tako smo realizirali i projekat kartičnog plaćanja u vozilima Sarajevo Taxi.

  • Znači korisnici sada u vozilima Sarajevo Taxi mogu vršiti plaćanje putem kartica?!

-Tako je. To je još jedna novost, tim više za nas važno, jer se cijeli proces obavlja kroz našu aplikaciju mojTaxi i opet je sve realizirano sa našim domaćim partnerima. Ovakav projekat je jedinstven u regiji, jer ne zahtjeva upotrebu POS terminala, koji su rogobatni, a i koštaju, već se sve obavlja na jednom mjestu i kroz jedinstveni sistem aplikacije mojTaxi. Koliko je projekat kvalitetno zamišljen ali i odrađen pokazuje i to što su ga kao partneri prepoznali i velike međunarodne kompanije – Mastercard i Unicredit. Sve ovo, od momenta pravljena aplikacije, pa do danas kada koristimo sve najmodernije sisteme kartičnog plaćanja i mobilnog interneta u našim vozilima, realizirano je u svega 5 godina, što je u ovoj industriji, koja ipak ima dosta primjesa tradicionalizma vrlo kratko i rekordno vrijeme i mi smo na to posebno ponosni. Isto tako ovo neće biti i kraj novostima kada je riječ o Sarajevo taxi.

  • Izgleda da ste vi odlučili svako malo iznenaditi svoje korisnike i opet im spremate novosti koje će im olakšati korištenje taksi prevoza?!

-Ne radi se samo o taksi prevozu. Sarajevo Taxi je oduvijek bio dio ove zajednice. Pomogali smo kada je bilo najpotrebnije, od ratnog perioda, preko humaniratnih akcija, pa sve do danas kada dajemo svoj doprinos modernizaciji kako naše usluge tako i kompletnog saobraćaja u Sarajevo, čiji smo mi nezamjenjivi, ali i jako bitan segment. Uporedo sa tim želimo, prateći razvoj tržišta, povezati i naše djelatnosti sa onim što će Sarajevo u narednim godinama imati, a to je prije svega turistička ekspanzija, ali i sve veća upotreba modernih tehnologija. S tim u vezi mi smo već počeli realizaciju projekta suradnje sa hotelima na području Kantona, gdje ćemo u narednom periodu početi sa instalacijom naših specijaliziranih štandova za pozive vozilima Sarajevo Taxija. Na ovaj načim unaprijedit ćemo i ponudu turistima u našem gradu, a dati im jednostavniju, bržu i konačno, sigurniju uslugu prevoza. Isto tako želja nam je da u narednom periodu povećamo sigurnost naših članova, posebno na štandovima koje ćemo staviti pod video nadzor i uvezati u naš dispečerski centar. Sve ove aktivnosti ćemo uskladiti i sa ostalim potrebama naših korisnika – parking, gradski prevoz i posebno atrakcija kakva je sarajevska Žičara. Sve u svemu, imamo jako puno ideja koje vjerujemo da će biti prepoznate kako od naših korisnika, tako i od lokalne zajednice, ali i svih nivoa vlasti. Do sada smo mi većinu projekata iznijeli vlastitim sredstvima i zahvaljujući pomoći partnera, ali svakako za ubrzanje svih procesa i adekvatnu realizaciju budućih projekata koji se ne odnose samo na taksi prevoz, već i na sve ostale segmente, prije svega saobraćaja i turizma u Sarajevu, vjerujemo da ćemo dobiti i pomoć od svih instanci zainteresiranih u provedbi ovako velikih projekata kakve mi imamo u planu realizirati.

 

 

 

 

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!