Mnogo se stvari desilo u posljednjoj godini dana, da zaista, svijet više ne može ništa iznenaditi. Ono što je najjasnije, a to je da je koronavirus, odnosno kria prouzrokovana odlukama vlada, dovela do pojačanja nadanja i težnji robotske industrije. Sve je više radnih mjesta, koja od ljudi na demokratski način, preuzimaju roboti. Recimo, sada će prilikom razgledavanja salona za automobile u salonu, u obilazak ljude voditi robot. Kako bi to moglo izgledati, pojasnili su iz Hyunadija.
- Naš je cilj uključiti robota DAL-e u zabavnu komunikaciju s klijentima te im pružiti vrijedne usluge- komentarisao je uvođenje robota u salon Dong Jin Hyun iz Robotics Laba u Hyundaiju. Dodao je kako komunikacija s robotima omogava beskontaktno okruženje, odnosno ne dolazi do kontakata prodajnih predstavnika s posjetiocima, što je važno u vrijeme koronavirusa, no nije teško pretpostaviti da bi se roboti mogli zadržati u salonima i jednom kada ova situacija završi, što svakako ostavlja mnoga pitanja "u zraku".
DAL je malo veći od jednog metra i težak je oko 80-ak kilograma sa ugrađenim kamerama koje podržavaju tehnologiju prepoznavanja lica. Simpatični robot, koji ima dvije ruke i ekran sa animiranim očima, a sa ugrađenim točkovima, može se kretati u smjerovima. Kada posjetioci uđu u salon, on će se uputiti ka njima i pozdraviti ih.
DAL-e ima spremne odgovore na sva pitanja oko automobila i usluga koje nudi Hyunadai, te će posjetiocima pokazati izložbene primjere ili ih odvesti do vozila koje ih zanima. DAL-e može pokrenuti i video na velikom ekranu koji se nalazi unutar salona, a na kojem će se prikazivati modeli, javljaju iz Hyunadija.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.