[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/01\/20\/duckduckgo-print.png","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/01\/20\/100x73\/duckduckgo-print.png","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/01\/20\/duckduckgo-print.png","size":"206.91","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Život / Nauka i tehnologija

Rekordan broj pretraživanja na pretraživaču koji ne prikuplja korisničke podatke

Internet pretraživač DuckDuckGo predstavljen je prije više od 12 godina, a broj njenih korisnika konstantno raste, iako se, ne može uspoređivati sa Googleom kojeg koristi većina internetskih korisnika. Sredinom prošle godine, iz ove kompanije su objavili kako je broj mjesečnih pretraživanja premašio dvije miljarde, a Google je u isto vrijeme imao pet milijardi.

DuckDuckGo nije namijenjen svima i jasno je da njegovi rezultati pretraživanja ne mogu biti precizni kao i oni koji se dobiju putem Googlea, no snaga tog pretraživača je u drugoj stvari - na prvom mjestu je privatnost korisnika i zaštita njihovih podataka. 


Upravo je segment privatnosti u epicentru korisnika interneta. 


Nema direktnih dokaza da je to povezano s posljednjim događajima s WhatsAppom i ponovnim stavljanjem privatnosti u fokus, no nije teško zaključiti da je upravo to razlog zbog kojeg se veći broj korisnika sada okrenuo pretraživanju putem DuckDuckGo. N

edavno je broj dnevnih pretraživanja na ovom pretraživaču  premašio 100 miliona – što se nikada do tada nije dogodilo, a što govori jasno o ekspanziji koju taj pretraživač ima.

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!