Agencija Balkantina je uz podršku Vlade Švicarske uputila javni poziv poslovnim subjektima, domaćinstvima i pružateljima usluga ruralnog turizma da se registruju na zajedničkoj platformi www.rural.ba, projektu za razvoj ruralnog turizma od koje će koristi imati i korisnici i biznis.
Ta web platforma razvija i nudi turističke usluge, proizvode i sadržaje u ruralnim krajevima BiH, uz fokus na zadovoljavanje potreba ljubitelja ruralne gastronomije, kulture, prirode i avanturizma, a implementira se i kroz aktivnosti MarketMakers projekta.
Za učešće se mogu prijaviti svi registrirani poslovni subjekti koji obavljaju djelatnost u ruralnim krajevima, ruralna domaćinstva, proizvođači s prodajom na kućnom pragu i drugi učesnici kojima je potreban jedinstveni glas o gastronomskoj i turističkoj ponudi, kulturnim i rekreativnim sadržajima u ruralnim krajevima u BiH.
Uključivanjem što većeg broja biznisa u projekat, lakše će se skrenuti pažnja na nedovoljno iskorištene lokalne turističke potencijale ruralnih područja, posebno u vrijeme otežanog kretanja izvan granica BiH.
Platforma www.rural.ba će poslužiti i kao servis za prezentaciju i uvezivanje seoskih domaćinstava. Ruralne destinacije i sadržaji koje one nude preko platforme će se lakše povezati sa domaćim i stranim gostima te turističkim i razvojnim agencijama.
Istovremeno, seoska domaćinstva će lakše profilirati i brendirati svoju ponudu, širiti bazu gostiju, uvezivati se, te tako racionalnije iskoristiti prirodne, kulturne, gastronomske i druge sadržaje u svojoj okolini.
Rural.ba platformu odnedavno prati i kampanja “Haj’ na selo” koja poziva stanovništvo da posjeti bh.sela kao najpoželjnje turističke destinacije. Kampanja se realizira na pet kanala društvenih mreža: Facebook, Instagram, Twitter, Linkedln i Youtube, saopćeno je iz agencije Balkantina.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.