[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/11\/14\/klikbejt-edukativni-baner.png","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/11\/14\/100x73\/klikbejt-edukativni-baner.png","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/11\/14\/klikbejt-edukativni-baner.png","size":"104.17","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Život / Glas javnosti

Poslije klikanja nema kajanja

Senzacionalistički naslovi, naslovi koji počinju frazom "Nećete vjerovati..." , „Ovo nije normalno...“ su primjeri klikbejt novinarstva. Sadržaj teksta koji slijedi poslije ovakvog naslova  najčešće nema veze sa naslovom, rijetko kad je zanimljiv, a gotovo nikad kvalitetan.

Iako se većina čitalaca razočara sadržajem "klikbejt" teksta, već sljedeći naslov koji počinje istom frazom ponovo će privući njegovu pažnju i sadržaj će ponovi biti „kliknut“.

Klikbejt (engl.Clickbait) termin je koji doslovno znači "zagrizi klik", odnosno zagrizi mamac. Sve je podređeno kliku. Svaki klik ima svoju vrijednost- što više klikova to veća zarada. Ovakvo novinarstvo podređeno klikbejtu nema više nikakvu dilemu o moralnim principima, o potrebi istinitog izvještavanja, o relevantnosti podataka koje iznosi.Sve je to negativno  uticalo i na  kvalitet medijskih sadržaja.

Poslije klikanja nema kajanja – tvrdi nova narodna poslovica. Zato je važno voditi računa i ne dozvoliti da vas naslovi zavedu. 

Važno je napomenuti da to  zavođenje publike sadržajem  nije u skladu sa kodeksom novinarske etike.

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!