Kompanija "Alma Ras" objavila je poziv autorima iz oblasti dizajna za prijave za učešće na prvom izdanju "Alma Ras Industry Day" koji će biti održan 5. marta ove godine u poslovnoj zgradi kompanije u Visokom, istaknuto je danas na konferenciji za novinare održanoj u Galeriji Akademije likovnih umjetnosti u Sarajevu.
Organizator je kompanija Alma Ras, a cilj je afirmisati dizajnere i predstaviti njihove proizvode iz različitih oblasti dizajna (fashion dizajn, product dizajn, unikatni dizajn...). Poruka ovogodišnjeg, prvog izdanja je Design thinking.
Kreativna direktorica kompanije "Alma Ras" Sedina Memagić, članica stručnog žirija "Alma Ras Industry Day" Maja Nurkić, te Amina Avdić uime kreativnog tima "The Content" istakle su značaj ovog događaja kao šanse da kreativci predstave svoje ideje, dobiju podršku i priliku za napredak.
Kriteriji su, kako su navele, postavljeni široko da bi se stekao uvid u potencijal u ovoj oblasti, a namjera je da događaj preraste u tradicionalni i da nagrađeni budu mentori za buduće ideje kreativaca. Tokom događaja biće dodijeljene dvije nagrade koje uključuju i novčane iznose, a dizajnerima za čije se ideje procjeni da imaju budući potencijal za proizvodnju biće ponuđeno partnerstvo radi realizacije projekta.
Prijave su otvorene za dizajn studija, dizajn profesionalce i studente završnih godina dizajna iz regiona, a koji imaju dizajn za kojeg traže potencijalnog partnera ili dizajniran proizvod u formi ideje za koju trebaju dodatni poticaj za realizaciju. Prijave se mogu poslati na e-mail adresu industryday@alma-ras.com, a poziv je otvoren do 16. februara ove godine.
Finalna selekcija" Alma Ras Industry Day" biće predstavljena krajem februara, te će nakon toga biti poznato ko su izabrani dizajn studiji i profesionalni dizajneri koji će prezentovati svoje proizvode i ideje na tom događaju, pred stručnim žirijem i predstavnicima dizajn industrije.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.