[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2024\/08\/01\/l-a1ea8166c5c55ce8367f770dab43d318.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2024\/08\/01\/100x73\/l-a1ea8166c5c55ce8367f770dab43d318.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2024\/08\/01\/l-a1ea8166c5c55ce8367f770dab43d318.jpg","size":"29.24","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Ekonomija

Oglasi na Instagramu i Facebooku povećavali profit kompanije Meta

Prodaja oglasa na Instagramu i Facebooku skočila je ovog proljeća, što je dovelo do skoka dobiti za matičnu kompaniju Meta.

Meta je saopćila da su prihodi porasli na više od 39 milijardi dolara u tri mjeseca zaključno s junom, što je 22 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, jer je naplaćivala više za oglase i reklame su dosegle do većeg broja ljudi, navodi BBC.

Dobit je skočila na gotovo 13,5 milijardi dolara uprkos velikim ulaganjima u projekte umjetne inteligencije (AI).

Grupa je također nedavno pristala platiti 1,4 milijarde dolara američkoj državi Teksas zbog optužbi da je prikupljala podatke o korisnicima i druge informacije bez odgovarajućeg pristanka.

U srijedu je osnivač i izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg rekao da je došlo do "snažnog" tromjesečja i nagovjestio da je njihov AI sistem "na putu da do kraja godine postane najkorišteniji AI pomoćnik u svijetu".

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!