Prodaja oglasa na Instagramu i Facebooku skočila je ovog proljeća, što je dovelo do skoka dobiti za matičnu kompaniju Meta.
Meta je saopćila da su prihodi porasli na više od 39 milijardi dolara u tri mjeseca zaključno s junom, što je 22 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, jer je naplaćivala više za oglase i reklame su dosegle do većeg broja ljudi, navodi BBC.
Dobit je skočila na gotovo 13,5 milijardi dolara uprkos velikim ulaganjima u projekte umjetne inteligencije (AI).
Grupa je također nedavno pristala platiti 1,4 milijarde dolara američkoj državi Teksas zbog optužbi da je prikupljala podatke o korisnicima i druge informacije bez odgovarajućeg pristanka.
U srijedu je osnivač i izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg rekao da je došlo do "snažnog" tromjesečja i nagovjestio da je njihov AI sistem "na putu da do kraja godine postane najkorišteniji AI pomoćnik u svijetu".
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.