[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2024\/08\/01\/l-891ce1a5232d7bdd0641f0e349e1a086.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2024\/08\/01\/100x73\/l-891ce1a5232d7bdd0641f0e349e1a086.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2024\/08\/01\/l-891ce1a5232d7bdd0641f0e349e1a086.jpg","size":"124.20","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Ekonomija

Turska bilježi turistički rast: Rusi, Nijemci i Britanci hrle u najpopularnija ljetovališta

U prvoj polovini ove godine Turska je zabilježila rast broja turista od 13,9 posto u odnosu na prethodnu godinu. Prema turskom Ministarstvu kulture i turizma, zemlju je posjetio 26,1 milion turista, dok su prihodi od turizma porasli za 9,3 posto  dosegnuvši 23,7 milijardi američkih dolara. Prosječni dnevni trošak po posjetiocu iznosio je 98 dolara, navodi Info Goturkiyeba.

Ministar kulture i turizma Mehmet Nuri Ersoy izjavio je da su rezultati za prvih šest mjeseci potvrdili posvećenost Turske da na kraju godine dostigne cilj od 60 miliona posjetilaca i 60 milijardi dolara prihoda. Tradicionalna tržišta kao što su Rusija, Njemačka i Ujedinjeno Kraljevstvo nastavila su s rastom, dok je najveći porast zabilježen na kineskom i japanskom tržištu.

Turska obala, vrhunska je ljetna destinacija Turske koja očarava posjetitelje svojom nevjerovatnom ljepotom, nudi puno više od savršenog mora i plaža s Plavom zastavom.

Turska rivijera i njen "glavni grad", Antalija, obećavaju prekrasne pejzaže, vrhunsku mediteransku kuhinju, veličanstvena antička mjesta otvorena do ponoći, te avanture koje uključuju planinarenje i sportske aktivnosti na vodi. S obzirom na ovu raznolikost, nije iznenađujuće što Antalija godišnje privlači milione turista.

Rusija, Njemačka i Ujedinjeno Kraljevstvo, tradicionalno najveća tržišta Turske, nastavila su s rastom jer su posjetioci pohrlili u glavne turske turističke centre: Antaliju, Istanbul, İzmir i Muglu. Više od 2,7 miliona Rusa i 2,5 miliona Nijemaca odabralo je Antaliju za svoju destinaciju za odmor, dok je Ujedinjeno Kraljevstvo, treće najveće tržište Turske, pokazalo rast od 19 posto s gotovo 1,8 miliona Britanaca koji su posjetili Tursku u prvoj polovini godine.

Turska je ostvarila najveći rast na kineskom tržištu, ugostivši više od 187.000 posjetilaca, što je povećanje od 111 posto u odnosu na isti period prošle godine. Više od 56.000 japanskih turista posjetilo je Tursku u prvih šest mjeseci 2024. godine, što je za 96 posto više nego u istom periodu 2023. godine.

Muğla, s najdužom obalom u Turskoj, privlači turiste svojim poznatim destinacijama poput Fethiyea, Marmarisa i Bodruma. Ove destinacije nude tirkizne vode, netaknute uvale i raznovrsne aktivnosti. Bodrum, sa svojom jedinstvenom nijansom plavetnila, pruža luksuzna iskustva koja su privukla mnoge turiste.

Potražnja za kulturnom baštinom također raste.Istanbul, gdje se Evropa susreće s Azijom, bilježi stalni rast broja posjetilaca. Ovaj grad nudi zadivljujući mozaik iskustava s historijskim mjestima poput Aja Sofije i Galata tornja. Turisti su također uživali u bogatoj kulinarskoj sceni Istanbula, čineći ga jednim od najboljih gastro gradova na svijetu.

U prvih šest mjeseci 2024. godine, turski muzeji i historijska mjesta ugostili su skoro 14 miliona posjetilaca, što je povećanje od 12 posto u odnosu na isti period prethodne godine. Najposjećeniji lokaliteti turske baštine u ovom periodu bili su Efes u Izmiru, Muzej Mevlana u Konji, Hijerapolis i Pamukkale u Denizliju, te Göreme i Zelve/Paşabağlari u Kapadokiji/Nevšehiru, navodi Info Goturkiyeba. 

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!