Dok uveliko uživamo u toplim ljetnim danima ne smijemo zaboraviti da UV zračenje, koje je posebno intenzivno u ovo doba godine, može biti štetno za našu kožu i zdravlje. Stoga, dm i ove godine podsjeća sve građane da su redovni dermatološki pregledi prvi korak ka prevenciji i sticanju zdravih navika uz koje bezbrižno možemo uživati. Ako imate bilo kakve nedoumice, ili sumnjive promjene na koži, od 13. jula do 11. augusta, u organizaciji dm-a, možete uraditi besplatni dermatološki pregled i dobiti stručni savjet.
Pregledi i savjetovanje sa dermatolozima bit će organizovani u devet gradova širom BiH u vremenu od 10:00 do 14:00 sati i od 15:00 do 19:00 sati, prema sljedećem rasporedu:
„Iz godine u godinu svjedoci smo, nažalost, da je incidencija melanoma u porastu, zato su preventivni pregledi i rano otkrivanje melanoma ključni za uspješno liječenje. Organizovanjem besplatnih dermatoloških pregleda želimo da podstaknemo naše građane da svaki mjesec urade samopregled mladeža, a pregled kod dermatologa se preporučuje barem dva puta godišnje. Uz to, ovi događaji su prilika da porazgovarate s ljekarima, potražite savjete o tome kako zaštititi kožu u ljetnim danima, ali i tokom cijele godine”, poručila je Ajla Hadžić, menadžerica Marketinga u dm drogerie markt d.o.o.
Dermatološki pregledi su ključni za održavanje zdravlja kože i rano otkrivanje potencijalnih problema. Prosječna dob u kojoj se dijagnosticira melanom je između 40 i 60 godina, a neki od uzroka za nastanak melanoma su izlaganje štetnom UV zračenju i opekotine od sunca. Oštećenje UV zrakama može se dogoditi i dok šetamo, sjedimo na terasama, vozimo automobil ili bicikliramo pa čak i kroz prozorsko staklo. Važno je steći naviku korištenja SPF-a svakodnevno i podizati svijest o štetnosti sunčevih zraka.
Za sada već tradiocionalne dermatološke preglede, dm poziva posjetioce da iskoriste mogućnost besplatnog pregleda te uživaju u dodatnim pogodnostima poput dm kutka za čekanje i odmor sa osvježenjem, edukativno-zabavnog sadržaja i poklona.
Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 18 godina dm se sa više od 1.200 zaposlenika i 92 prodavnice u 47 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija. U poslovnoj godini 2022/23. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 344,1 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata više od 13.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 30 dm robnih marki kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend !t up, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.
dm u BiH imidž Najpoželjnijeg poslodavca, priznanja koje mu je dodijeljeno deset puta, od toga osam puta zaredom, gradi kontinuiranom brigom o zaposlenicima te im, uz brojne pogodnosti kao što su redovni sistematski i stomatološki pregledi, školovanja i edukacije, svake godine isplaćuje regres i 13. platu.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.