[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/06\/18\/paraceratherium-linxiaense.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/06\/18\/100x73\/paraceratherium-linxiaense.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/06\/18\/paraceratherium-linxiaense.jpg","size":"96.67","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]

Naučnici pronašli fosile prahistorijskog divovskog nosoroga

Nova vrsta prahistorijskog divovskog nosoroga, jednog od najvećih sisavaca koji je hodao Zemljom, otkrivena je na sjeverozapadu Kine, objavili su naučnici.

Paraceratherium linxiaense je živio prije otprilike 26,5 miliona godina i težio oko 21 tonu, što je kao četiri velika afrička slona.

Glavom je mogao dosegnuti sedam metara visine kako bi jeo s drveća, što ga čini višim od žirafe.

Ti su zaključci doneseni na temelju fosila otkrivenih u sjevernoj kineskoj provinciji Gansu.

U studiji koja je objavljena u četvrtak u časopisu Communications Biology, istraživači pišu kako je analizom fosila, pronađenih 2015. godine, zaključeno kako ona pripada novoj vrsti. drugačijoj od dosad poznatih divovskih nosoroga.

U potpunosti očuvana lubanja i čeljust, pokazuju sličnost s današnjim tapirima, zaključaj je istraživanja koje je predvodio Deng Tao s paleontološkog instituta u Pekingu.

Nova vrsta srodna je divovskim nosorozima koji su nekada davno živjeli u Pakistanu, što sugeriše da su se kretali širom srednje Azije.

- Tropski uslovi omogućili su divovskom nosorogu da se vraća sjeverno u srednju Aziju, što implicira da Tibet još nije bio visoravan velike visine - priopćio je Deng.