Prevladavajuća boja na F1 W15 na ulicama Singapura bit će ikonična smaragdno zelena glavnoga sponzora i tehničkoga partnera momčadi koja će zamijeniti srebrnu na nosu i bočnim stranicama, donosi MAXF1.net.
Budući da Malezija graniči s azijskim gradom-državom, VN Singapura najbliža je utrka domu PETRONAS-a, stoga je to prikladno mjesto za obilježavanje tako značajne obljetnice.
Osnovan 1974., PETRONAS je izrastao u jednu od vodećih globalnih tvrtki za energetiku i rješenja, rangiranu među najvećim korporacijama na Fortune Global 500®.
PETRONAS je neizbrisivo povezan s timom otkako se Mercedes vratio u sport kao kompletna tvornička momčad 2010. Malezijska energetska tvrtka bila je glavni partner od samog početka i odigrala je veliku ulogu u osvajanju osam uzastopnih naslova konstruktorska i sedam vozačkih naslova na pogon goriva i maziva svjetske klase.
Toto Wolff, Lewis Hamilton i George Russell posjetit će PETRONAS u Maleziji tijekom sljedećega tjedna kao dio planova za obilježavanje 50. godišnjice tvrtke.
“Naše partnerstvo s PETRONAS-om naše je najduže iskustvo i još uvijek je snažno,” rekao je Toto Wolff, izvršni direktor i suvlasnik momčadi.
“Dijelimo zajedničko uvjerenje i predanost inovacijama i učinku. To nam je omogućilo postizanje tako nevjerojatnoga uspjeha posljednjih godina, a PETRONAS je bio u središtu toga.”
“Za bilo koju tvrtku doživjeti svoju 50. godišnjicu nevjerojatna je prekretnica. Učiniti to nakon što ste narasli do jedne od vodećih svjetskih energetskih kompanija je nevjerojatno impresivno.”
“Radujemo se nastavku našega odnosa još mnogo godina, s uzbudljivim izazovima koji su pred nama, kao što je uvođenje održivih goriva 2026.”
“Ovaj vizualni identitet stoga nije samo proslava njihove 50. obljetnice, već i odraz PETRONAS-ove važnosti u priča naše momčadi i odaje počast našem zajedničkom putovanju.”
izvor:Sport klub
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.