Dvije kompanije namjeravaju ugovoriti ukupnu opskrbu do 1,8 milijuna prostornih tona SAF-a u razdoblju od sedam godina, s početkom u 2024. godini.
Sporazum se temelji na Shellovoj ambiciji da do 2030. najmanje 10 posto njegove ukupne svjetske prodaje avionskog goriva bude ekološki održivo.
Očekuje se da će SAF, gorivo za avione koje se proizvodi bez korištenja fosilnih izvora energije, poput sirove nafte ili prirodnog plina, predvoditi put u dekarbonizaciju avio-saobraćaja.
Trenutna generacija SAF-a, koja ispušta 80 posto manje ugljičnog dioksida u odnosu na konvencionalni kerozin, uglavnom se proizvodi od biogenih ostataka, naprimjer korištenog ulja za kuhanje.
Zbog korištenja SAF-a putnici Lufthanse već danas mogu letjeti neutralno kada se radi o ispuštanju ugljičnog dioksida. Također mogu dokumentovati svoje smanjene emisije ugljičnog dioksida certifikatima i uštedu na ugljičnom dioksidu.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.