Radio televizija Republike Srpske tvrdi da oni nisu platili bilborde za promociju filma "Od vizije do pobjede" a koji je emotiovan neposredno pred sam početak izborne kampanje. Filmom se direktno promoviše direktor Univerzitetsko-kliničkog centra Republike Srpske, Vlado Đajić, koji je kandidat na izborima.
Naime, Transparency international u BiH (TI BiH) je upitao RTRS, a iz televizije tvrde da je film u cjelosti urađen u produkciji RTRS-a uz korištenje vlastitih resursa, ali da javni servis nije izdvojio nikakav novac za oglašavanje na bilbordima i google reklamama.
Nadalje, TI BiH je ovaj slučaj prijavio Centralnoj izbornoj komisiji (CIK) zbog preuranjene kampanje, kao i postojanja indicija da se promocija kandidata finanisira javnim sredstvima.
Važno je napomenuti kako je Vlado Đajić isto radio i pred Opće izbore 2018. godine, kada je u sklopu kampanje UKC-a "Svi pod jedan krov" postavio bilborde na kojima se promoviše on ali i drugi kandidati njegove stranke.
CIK je slične slučajeve kažnjavao prethodnih godina, a iz TI BIH su kazali da se radi o nedopustivoj praksi jer građani izdvajaju preko 20 miliona KM godišnje za finansiranje stranaka i potpuno je neprihvatljivo da javne ustanove i preduzeća plaćaju izbornu promociju svojih direktora javnim sredstvima.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.