[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2022\/09\/06\/sbf-mostar.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2022\/09\/06\/100x73\/sbf-mostar.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2022\/09\/06\/sbf-mostar.jpg","size":"140.10","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Život / Nauka i tehnologija

‘Inovacije, usluge i lojalnost u maloprodaji’ pridonosi razvoju marketinške misli

U nakladničkoj kući Sveučilišta u Mostaru PRESSUM objavljena je knjiga „Inovacije, usluge i lojalnost u maloprodaji“ izv. prof. dr. sc. Sandra Jelčić, nositeljica marketinških kolegija na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru.

Profesorica Jelčić u svojoj knjizi navodi kako inovacija “nije samo inspiracija briljantnog uma već je rezultat kreativnosti, kontinuiranog učenja i znanja kao ishoda učenja, primjene znanja i komercijalizacije navedenoga na tržištu, te sveobuhvatnoga i integriranoga pristupa procesu inoviranja“.

Autorica dodaje kako znanje i kreativnost igraju ključnu ulogu u stvaranju novih, visokovrijednih proizvoda, usluga i procesa, te je za uspjeh poduzeća od presudne važnosti stvaranje inovativne klime koja će biti izvor uspješne pozicije poduzeća na tržištu.

Knjiga “Inovacije, usluge i lojalnost u maloprodaji” predstavlja važan doprinos marketinškoj literaturi, ocijenila je prof. dr. sc. Dubravka Sinčić Ćorić s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, te je dodala kako Jelčić svojom knjigom pridonosi razvoju marketinške misli te će taj naslov obogatiti literaturu iz marketinga u Bosni i Hercegovini, a i šire.

Doc. dr. sc. Andrea Lučić s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu u svojoj je recenziji napisala kako je djelo napisano jednostavnim i dopadljivim jezikom, što će omogućiti pristupačnost ovog sadržaja osim studentima, i puno širem spektru čitatelja.

“Posebnu vrijednost knjige 'Inovacije, usluge i lojalnost u maloprodaji’ predstavlja jasna sistematizacija važnih pojmova iz područja, kao i prepoznavanje te primijenjena razrada suvremenih trendova u području inovacija u maloprodaji. Također, autorica vrlo precizno razmatra ulogu maloprodajnih usluga i inovacija u tom području na taj način dajući vrlo konkretne alate u boljem promišljanju isporuke veće kvalitete za potrošača”, istaknula je Lučić.

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!