[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/04\/05\/genesis-hyundai.png","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/04\/05\/100x73\/genesis-hyundai.png","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/04\/05\/genesis-hyundai.png","size":"613.22","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Život / Nauka i tehnologija

Hyundai priredio spektakt sa kojim je oboren Guinnessov rekord

Hyundai je nekada krajem marta na kineskom tržištu lansirao svoj brend luksuznih vozila Genesis, a tom je prilikom ova, južnokorejska kompanija napravila pravi spektaktl na nebu i usput postavila jedan Guinnessov rekord. Iako Genesis nije toliko poznat, u Aziji je riječ o poznatom brendu koji konkuriše kompanijama kao što su Mercedes, BMW, Audi, Lexus i drugi slični top modeli. 

U Šangaju je, odnosno iznad njega, održan događaj kojim je službeno najavljen dolazak na kinesko tržište, a u kojem su glavnu ulogu odigrali dronovi. Kako se može vidjeti u videozapisu koji je objavljen na YouTubeu, formiranjem različitih formacija dronova na nebu, koji su zasjali u obliku imena brenda i logotipa Genesisa, pa čak i 3D prikaz dva modela koja će se pojaviti u prodaji. 

Pogledajte nebeski spektakl u kojem je korišteno skoro 3300 dronova čime je Hyundai oborio Guinnessov rekord po broju simultano korištenih dronova u jednom trenutku. 

Dosadašnji rekored je kompanija Shenzen Damoda Intelligent Control Technology koja je tokom svojih "zračnih performansi" koristila nešto više od tri hiljade dronova.

 

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!