Kao dio borbe protiv klimatskih promjena, Francuska je napravila prvi korak prema obustavi domaćih letova na kraćim , a za koje je potrebno do dva i po sata vožnje vozom. Ta bi odluka trebala smanjiti emisiju stakleničkih plinova te je u skladu s planovima prema kojima bi do 2030. Francuska trebala smanjiti svoj ugljični "otisak" za 40 posto u odnosu na 1990. godinu.
Ta odluka je naišla na odobravanje ekoloških aktivista, čelnici avionske industrije se ne slažu sa njom. Ova je industrija jedna od najteže pogođenih tokom koronakrize, a obustava domaćih letova na kraćim udaljenostima čini se kao so na ranu.
Kako bi Air Fraceu olakšali težak period, vlada se odlučila na dokapitalizaciju kompanije pa će za 4 milijarde eura udvostručiti svoj udio u kompaniji. Pred cijelom avio industrijom se nalazi iznimno izazovan period. Iako je cijepljenje u toku, i ulijeva nadu da će se stvari vratiti u normalu, virus Covid-19, pokazao se poprilično nepredvidljiv te uvijek postoji opasnost od novih mutacija, a oporav ove industrije, prema predviđanjima McKinseyja, ne treba očekivati prije 20204. godine.
Na te kitike reagovala je ministrica privrede Agnes Pannier-Runacher koja je podsjetila na ulogu zrakoplova u emisiji stakleničkih plinova koja se mora smanjiti, ako se želi ići prema ugljično neutralnoj budućnosti.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.