Netflix je nadmašio očekivanja u pogledu zarade, izvještavajući da su profit i rang pretplatnika porasli dok se njegov ulaganje na bogatu ponudu sadržaja isplatilo usred suzbijanja dijeljenja lozinki.
Vodeći televizijski servis za striming saopćio je da je u nedavno završenom kvartalu dobio 9,3 miliona pretplatnika, čime je ukupan broj porastao na 269,6 miliona.
Netflix je prijavio profit od 2,3 milijarde dolara uz prihod od skoro 9,4 milijarde dolara u tom kvartalu, u poređenju sa neto profitom od 1,3 milijarde dolara na 8,2 milijarde dolara prihoda u istom periodu godinu dana ranije.
- Netflix nastavlja da napada svoju konkurenciju - rekao je viši analitičar Emarketera Ross Benes.
- Ovo signalizira da je dijeljenje lozinke još češće nego što se ranije mislilo, jer Netflix neprestano pretvara gledaoce freeloadera u plaćene korisnike - dodao je on.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.