United Grupa, vodeća telekomunikacijska i medijska kompanija u Jugoistočnoj Evropi, saopštila je danas da joj je uspješno odobren cilj – nulta neto emisija do 2040. godine od strane Inicijative naučno zasnovanih ciljeva (SBTi).
U okviru United Grupe u Bosni i Hercegovini posluju kompanija Telemach BH i njeni servisi EON i Total TV, a medijski sadržaj emituju televizije i portali Sport Klub, Nova i N1.
Posvećenost kompanije održivosti životne sredine je u skladu s pristupom zasnovanim na nauci, naglašavajući hitnost ublažavanja klimatskih promjena. SBTi je također potvrdio kratkoročne i dugoročne ciljeve United Grupe, što dodatno potvrđuje posvećenost kompanije stalnom poboljšanju napora u pogledu održivosti.
Ciljevi zasnovani na nauci, kako ih prepoznaje (SBTi), pružaju snažan okvir kompanijama da se kreću ka smanjenju emisija gasova s efektom staklene bašte, obezbjeđujući usklađenost sa najnovijim klimatskim saznanjima i ciljevima Pariškog sporazuma. Ovi ciljevi su usmjereni na ograničavanje globalnog zagrijavanja na 1,5°C iznad preindustrijskih nivoa, sprečavajući posljedice klimatskih promjena i promovišući otporne, održive poslovne prakse.
-Ova potvrda naglašava čvrstinu ekoloških ciljeva United Grupe u vrijeme kada je zaštita klime od suštinskog značaja. Prepoznajući našu odgovornost da se vodimo ovim primjerom, posvećeni smo smanjenju naših emisija, dok istovremeno podstičemo transformacione promjene u različitim industrijama. Koristeći moć digitalizacije, posebno uz mogućnosti koje pruža 5G tehnologija, nastojimo da omogućimo i ubrzamo opšte smanjenje u industriji, obezbjeđujući zajednički i značajan doprinos globalnim naporima protiv klimatskih promjena - izjavila je Miriam Di Traglia, Izvršna direktorica za usaglašenost, rizik i održivost United Grupe.
U nastavku su navedeni odobreni naučno zasnovani ciljevi United Grupe:
• Ukupni neto-nulti cilj
United Grupa B.V se obavezuje da će dostići neto nultu emisiju gasova staklene bašte u cijelom lancu vrijednosti do 2040. godine.
• Ciljevi za kratkoročni period
United Grupa B.V. se obavezuje da će do 2030. godine smanjiti apsolutne emisije gasova s efektom staklene bašte obima 1 i 2 za 90% u odnosu na baznu 2020. godinu. United Grupa B.V. se također obavezuje da će do 2030. godine smanjiti apsolutne emisije gasova s efektom staklene bašte obima 3, koje pokrivaju kupljene proizvode i usluge, kapitalna dobra, aktivnosti vezane za gorivo i energiju, kao i poslovna putovanja za 40% u odnosu na baznu 2022. godinu.
Više detalja o našim ciljevima možete pronaći na SBTi sajtu (ovdje) i pretragom za United Grupa B.V.
United Grupa već bilježi obećavajuće rezultate sprovedenih inicijativa za smanjenje emisija, uključujući nadogradnju opreme objekata, implementaciju energetski efikasnih mreža i usluga (npr. FTTH i 5G), elektrifikaciju vozila, postavljanje solarnih panela malih razmjera i nabavku zelene energije. Dodatno, United Grupa je investirala i u četiri velika projekta proizvodnje solarne i obnovljive energije vjetra u Bugarskoj, koji će koristiti i solarnu i energiju vjetra. Kompanija se obavezala da održava značajan angažman sa dobavljačima i da prioritet daje integraciji novih energetski efikasnih karakteristika u svoje proizvode. Ovaj strateški pristup ne samo da podržava smanjenje emisija u cijelom lancu vrijednosti, već i ističe posvećenost kompanije stalnim inovacijama i saradnji, težeći ka održivoj i otpornoj budućnosti.
O United Grupi:
United Grupa sa sjedištem u Holandiji, vodeći je telekomunikacijski i medijski operater u Jugoistočnoj Evropi. Kompanija posluje u osam zemalja, ima preko 15,5 miliona korisnika, približno 15.000 zaposlenih, kao i godišnje prihode od oko 2,7 milijardi eura. United Grupa ima najširu pokrivenost mrežom u regionu i nudi korisnicima najatraktivniji izbor TV sadržaja iz cijelog svijeta. Značajna ulaganja u digitalnu infrastrukturu, medijski sadržaj i tehnologiju, osiguravaju izvrsnost proizvoda i usluga koje pruža korisnicima. United Grupa je od marta 2019. godine u većinskom vlasništvu BC Partners, jedne od najvećih investicionih kompanija u svijetu. Za više informacija, posjetite https://united.group
O Inicijativi naučno zasnovanih ciljeva:
Inicijativa za ciljeve zasnovane na nauci (SBTi) je globalno tijelo koje omogućava kompanijama da postave ambiciozne ciljeve za smanjenje emisija u skladu sa najnovijim klimatskim saznanjima. Fokusirana je na ubrzanje kompanija širom svijeta da prepolove emisije prije 2030. godine i postignu neto nultu emisiju prije 2050. godine. Inicijativa je rezultat saradnje između CDP, Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija, Instituta za svjetske resurse (VRI) i Svjetskog fonda za prirodu (WWF), a dio je obaveza Globalnog neprofitnog saveza “We Mean Business Coalition”. SBTi definiše i promoviše najbolje prakse u postavljanju ciljeva zasnovanih na nauci, pruža resurse i smjernice za smanjenje prepreka za usvajanje, nezavisno ocjenjuje i odobrava ciljeve kompanija.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.