[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/03\/19\/apple-metallic-logo.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/03\/19\/100x73\/apple-metallic-logo.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/03\/19\/apple-metallic-logo.jpg","size":"55.52","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Život / Nauka i tehnologija

Čak 99 posto korisnika Appleovih uređaja neće dopustiti praćenje na iPhoneu i iPadu

Šta se može očekivati uksoro kada Apple uvede promjene i korisnicima omogući da jedostavno odluče hoće li dopustiti aplikacijama da ih prate? Nije teško zaključiti kako će većina ljudi odbiti takve stvari. 

Iako danas postoje načini na koji korisnici mogu djelomično zaštititi svoje podatke i onemogući praćenje aktivnosti na internetu, za tako nešto potrebno je izdvojiti malo vremena i igranja po opcijama aplikacija i servisa. Mnogi to ne znaju ili jednostavno ne žele gubiti vrijeme na to, i kada se prilikom surfanja pokaže prozor za odabir opcija praćenja, često klinknu na opciju prihvati sve. 

Ono što je najavljeno iz Applea prošle gpdome, a na snagu bi trebalo stupiti tokom proljeva ove godine, jeste to da je korisnicima jednostavno i na jednom mjestu data mogućnost da sami odluče da li žele da ih se prati tokom njihovih internetskih aktivnosti ili ne. Dakle, dovoljno je samo jedan dodir sa po ekranu da bi aplikacijama zabraili praćenje aktivnosti. 

Iako te promjene stupaju na snagu u proljeće, postoje developeri koji su odmah požurili da se te opcije ranije implementiraju u njihove aplikacije, te su gotovo svi, 99  posto korisnia, odlučili da ne žele da ih se prati. 

Ovaj potez Applea se ne sviđa Facebooku, koji je više puta kritikovao Appleov potez, jer smatraju da bi mogao promijeniti cijeli internet.  Naime, ako se aplikacije, servisi i mediji više ne budu mogli oslanjati na ciljano oglašavanje, na temelju praćena aktivnosti korisnika, neki bi mogli propasti, dok bi drugi mogli početi naplaćivati pristup svojim aplikacijama i uslugama, smatraju u Facebooku. 

Ipak, ove sedmice Zuckerberg je malo promijenio "ploču" te je na Clubhouseu rekao, da vjeruje kako će Facebook uspješno prebroditi takve promjene, a možda ča i profitirati iz njih. Oni su shvatili, da ako kompanije i prodavnice više neće moći pratiti korisnike i oglasima ih privlačiti na svoje stranice, možda će se odlučiti svoje proizvode prodavati upravo putem Facebooka i Instagrama, čime bi Facebook postao društvena mreža sa primjesama prodavnica. 

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!