[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/02\/24\/lexi-anderson-g8wprjynqwq-unsplash.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/02\/24\/100x73\/lexi-anderson-g8wprjynqwq-unsplash.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/02\/24\/lexi-anderson-g8wprjynqwq-unsplash.jpg","size":"62.19","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Vijesti / Svijet

Beč uvodi jedinstvenu tarifu za taksije

U glavnom gradu Austrije uvode jedinstveni tarifni sistem za taksije, koji obuhvata startnine, kilometražu i vrijeme čekanja. Paušalna stopa bi se trebala primjenjivati i na platformama poput Ubera, a u planu je i da se od 2025. godine kao novi taksiji mogu registrovati isključivo električna vozila.

Član gradske vlade, resor za finansije, privredu, rad, internacionalne odnose i javna preduzeća Peter Hanke, predsjednica Komore rada Renate Anderl i predsjednik Privredne komore Beča Walter Ruck dogovorili su jedinstvenu tarifu za bečke taksije, koja bi trebala biti za sve transparentnije i korisnija.

Dnevna startnina iznosit će 3,40 eura, a noćna 3,80 eura. Kilometraža do pet kilometara koštat će 0,80 eura po kilometru, a za duže vožnje 0,50 eura po kilometru. Vrijeme čekanja, naplaćivat će se pola eura po minuti. Za rezervacije vožnji cijena će biti fleksibilna i moći će se povećati ili sniziti za 20 posto.

- Za moderan grad poput Beča važno je da se mobilnost uskladi s potrebama stanovništva i gostiju iz inostranstva. Ovim korakom poboljšavamo ponudu mobilnosti u Beču, također promovišemo grad kao poslovnu i turističku lokaciju - smatra Peter Hanke, saopćio je Eurocomm-PR.

Funkcionalnost novog tarifnog modela će biti revidirana kroz godinu dana. Posebno će se obratiti pažnja na zaštitu okoliša i sprječava li model socijalni damping. 

 

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!