Ambasadorica Bosne i Hercegovine u Srbiji Aida Smajić jučer je posjetila izlagače iz Bosne i Hercegovine na 42. Međunarodnom sajmu turizma koji se od 20. do 23. februara održava u Beogradu.
Na 42. Međunarodnom sajmu turizma i tri srodne manifestacije, Sajam vina, Međunarodni sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo, i Sajam suvenira, među više od 900 izlagača iz 40 zemalja, učestvuju i izlagači iz Bosne i Hercegovine.
Smajić je posjetila štand BiH na kojem su se zajednički predstavile Turistička zajednica Kantona Sarajevo, klaster turističke zajednice Hercegovčko-neretvanskog Kantona, te Turistička zajednica Tuzlanskog kantona i Grada Tuzle.
Ambasadorica Smajić se u razgovorima s direktorima ovih turističkih zajednica interesirala o dosadašnjim uspjesima, rezultatima, mogućnostima i predstojećim aktivnostima u ovom brzorastućem segmentu privredne djelatnosti BiH, ali i o problemima sa kojima se svakodnevno susreću zaposleni u ovoj oblasti.
Smajić je posjetila i štand Turističke organizacije Republike Srpske gdje je prisustvovala svečanoj prezentaciji turističkih i banjskih potencijala Višegrada. Prezentaciji su prisustvovali predsjednici općina Foča i Višegrad, te predstavnici drugih općina sa ovog područja kao i hotelijeri koji su prezentaciju turističkih potencijala Višegrada upotpunili gastronomskom ponudom tradicionalnih jela i specijaliteta. Na štandu su predstavljeni i turistički potencijali olimpijske planine Jahorine kao i turistička ponuda grada Trebinja.
Ambasadorica BiH u Srbiji je u razgovorima sa učesnicima i prezenterima ljepota i mogućnosti turizma u BiH izrazila zadovoljstvo dostojanstvenom prezentacijom i ponudila pomoć Ambasade BiH u Beogradu, a sve u cilju boljeg, kvalitetnijeg i zajedničkog nastupa na ovakvim događajima.
Da bi BiH brendirali kao državu, zaključci su nakon razgovora sa predstavnicima i promotorima BiH turizma na sajmu u Beogradu, moramo promovirati svoj multikulturalni i multietnički identitet, početi istinski voljeti njene prirodne ljepote, kulturno i historijsko naslijeđe i graditi reputaciju stabilne, moderne i funkcionalne države, uz mnogo više ulaganja.
Brendiranje države važno je ne samo zbog privlačenja stranih turista i investitora, nego i za osnaživanje uloge BiH u političkim i međunarodnim odnosima, saopćeno je iz Ministarstva vanjskih poslova BiH.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.