Amazon, koji je ujedno i pionir internetske prodaje koji je milionima otvorio vrata online šopinga, posljednjih godina razvija tehnologije s kojima želi promijeniti iskustvo kupovine u fizičkim prodavnicama.
Tako su već otvorili više prodavnica u kojima nema blagajni i u kojima kupci, nakon prijave sa svojim podacima s Amazona, u takvim posebnim radnjama mogu samo uzeti stvari s polica i izaći, bez klasičnog oblika plaćanja. Umjesto toga, kamere i senzori prate sve što kupuju, te im se nakon izlaska iz trgovine novac za kupljenje stvari skine s kartice, koja je, naravno, povezana s Amazonovim računom.
Tehnološki div sada želi promijeniti i način na koji se radi šoping i u klasičnim prodavnicama, te su za ovu sedmicu najavili otvaranje prve trgovine u gradu Bellevueu u kojoj će se moći koristiti njihova tehnologija Just Walk Out.
Implementiranje takve tehnologije korisnicima će, slično kao i u trgovinama bez blagajni, omogućiti brzo iskustvo šopinga i izlazak iz prodavnice bez čekanja u redovima, pri čemu se račun može platiti - skeniranjem dlana.
U novoj trgovini može se kupovati i na klasičan način te su na izlazu postavljene blagajne, a prilikom ulaska u prodavnicu odmah se bira način plaćanja - na blagajni ili tehnologijom Just Walk Out.
Nakon što je kupovina gotova, kupci koji su odabrali da neće plaćati na blagajni kreću prema izlazu gdje će imati tri opcije plaćanja - klasičnu putem kartica, zatim skeniranjem QR koda iz Amazonove aplikacije te najbržu i najjednostavniju opciju skeniranja dlana. Dlan se samo postavi iznad skenera dlana (sasvim logično, prije toga je izvršeno ubacivanje otiska dlana u sistem Amazona) i plaćanje je gotovo.
Kako su se pohvalili iz Amazona, dosadašnja testiranja pokazala su se “fantastičnim” te su kupci oduševljeni tehnologijom, prenosi TechSpot.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.