Posljednje vrijeme na tržištu automobila obilježile su nestašice čipova i kašnjenja isporuka, prvo zbog pandemije koronavirusa, a zatim i zbog Ruske agresije na Ukrajinu.
Kompanije su te probleme pokušale riješiti na različite načine pa su neke čak i odlučile prodavati vozila bez svih dijelova i opcija za koje tada nisu imali čipove, uz mogućnost njihove naknadne nadogradnje.
Kako je pokazalo JD Powera “2022 Initial Quality”, ove je godine kvaliteta novih vozila značajno opala - čak za jedanaest posto, pri čemu se upravo nestašice čipova, kašnjenja i disrupcija u globalnoj trgovini navode kao razlozi tog pada kvalitete.
- Znao sam da ćemo ove godine imati problema zbog izazova s opskrbnim lancima i svime. Ali nisam mislio da će nam to biti najgora godina do sada. Nikad nismo vidjeli pogoršanje od 11 posto -komentarisao je rezultate istraživanja jedan od direktora u kompaniji David Amodeo.
Njegova kompanija ovakva istraživanja provodi čak 36 godina te Amadeo kaže kako je do sada najgore pogoršanje iznosilo 3 posto u odnosu na godinu ranije.
U odnosu na godinu dana ranije, samo je devet od 33 brenda poboljšalo kvalitetu svojih vozila. Na vrhu ove ljestvice nalaze se Buick, Dodge i Chevrolet, dok su posljednja tri mjesta zauzeli Volvo, Chrysler i Polestar. U segmentu premium vozila, najbolje je rangiran Hyundaijev Genesis.
Kao najbolnija tačka proizvođačima automobila pokazali su se infotainment sistemi i mobilne aplikacije - problemi s povezanosti s Apple CarPlayom i Android Autom, bluetoothom, zvukom, nedovoljnim brojem priključaka za USB, sistemom za prepoznavanje glasa itd.
Također, u odnosu na prošlu godinu, povećan je i broj problema s asistentima u vožnji, prenosi Cnet.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.