Pod sloganom “Hack the influence” i pokroviteljstvom Grada Sarajeva danas je u Historijskom muzeju u Sarajevu započela 9. Branding konferencija koja je i ove godine okupila vrhunske svjetske stručnjake iz oblasti brandinga, marketinških komunikacija i medija, te predstavlja paltformu koja objedinjuje znanje, ideje i pozitivnu, kreativnu energiju.
Agenda konferencije, koja je okupila više od 350 učesnika, pokriva oblasti poslovne strategije, kreativnosti, inspiracije, inovativnosti, a predavači dolaze iz svjetskih kompanija, noseći sa sobom intenzivna iskustva u kojima su sadržane najveće nagrade advertajzinga, velike tržišne brojke i značajni poslovni rezultati.
Vesna Beganović, direktorica komunikacijske agencije Via Media, organizatora konferencije, kazala je za Fenu da su renomirani predavači i ove godine rado došli u Sarajevo s obzirom da je branding konferencija dovoljno narasla da postaje centar kreativnosti, mjesto gdje treba biti kada je riječ o trendovima i svemu onome što je bitno u procesu transormacije biznisa, tehnoloških inovacija, komunikacija i brendova.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.