[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2024\/05\/31\/l-f7898d3a9445c98351d7675b3b6a25ce.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2024\/05\/31\/100x73\/l-f7898d3a9445c98351d7675b3b6a25ce.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2024\/05\/31\/l-f7898d3a9445c98351d7675b3b6a25ce.jpg","size":"96.98","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Ekonomija

Za promociju domaćih proizvoda ključna je sinergija gospodarstva, donositelja odluka i medija

Na konferenciji pod nazivom “Mediji kao komunikator ekonomskih politika” održanoj u Sarajevu, naglašena je važnost sinergije između gospodarstva, realnog sektora, donositelja odluka i medija u cilju jačanja konkurentnosti i vidljivosti domaćih proizvoda.

Organizirana od strane Gospodarske komore FBiH, konferencija je okupila predstavnike vladinog sektora, realnog sektora, medija i Komore.

Potpredsjednik Gospodarske komore FBiH Marko Šantić istaknuo je da je konferencija održana u cilju boljeg pozicioniranja i prepoznatljivosti domaćih proizvoda, što je posebno važno s obzirom na napredak BiH prema jedinstvenom tržištu Europske unije.

Konferencija je uključivala tri ključna panela: ''Strateško komuniciranje ekonomskih politika'', ''Realni sektor u medijskom labirintu'', te ''Potrošački etnocentrizam i mediji''.

Zaključci konferencije poslužit će kao smjernice za sve aktere u medijskom prostoru, naglasio je Šantić.

Govoreći o panelu "Strateško komuniciranje ekonomskih politika," Šantić je naglasio potrebu za prepoznavanjem i plasiranjem pozitivnih vijesti iz domaćeg gospodarstva, što zahtijeva osposobljavanje novinara za prepoznavanje takvih tema.

U panelu "Realni sektor u medijskom labirintu'' predstavnici realnog sektora izrazili su zadovoljstvo suradnjom s medijima, predloživši aktivnu ulogu medija u kreiranju vijesti kako bi se osnažilo domaće gospodarstvo.

Predložena je izrada ekonomskog priručnika za novinare kako bi se poboljšalo oblikovanje i plasiranje gospodarskih vijesti.

Osvrnuvši se na treći panel ''Potrošački etnocentrizam i mediji'', Šantić je ukazao na kampanju i dodjelu znakova kao što su ''Izvorno domaće'' i ''BH kvaliteta'', koje su zaštitili u Institutu za intelektualno vlasništvo BiH, a koji će ukazati na važnost promoviranja domaćih proizvoda.

Istodobno, kako bi se ovaj segment dodatno osnažio, važno je njegovati sinergijski pristup medija, realnog sektora te Gospodarske komore i vlasti u cilju stvaranja boljeg poslovnog ambijenta.

Šantić je zaključio kako će Gospodarska komora nastaviti s organizacijom ovakvih konferencija u suradnji s vladinim i realnim sektorom, akademskom zajednicom i medijima, s ciljem promicanja ekonomskih politika na pristupačan način.

Konferenciju je podržalo Federalno ministarstvo razvoja, poduzetništva i obrta, suorganizator je bila Financijsko-informatička agencija (FIA), dok su medijski pokrovitelji bili FENA, Dnevni avaz i Večernji list.

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!