[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/02\/25\/fna-135039.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/02\/25\/100x73\/fna-135039.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/02\/25\/fna-135039.jpg","size":"111.99","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Ekonomija

Za izgradnju brzih cesta i autocesta 118,2 milijuna maraka

Vlada Federacije BiH usvojila je u četvrtak dvije odluke o programima utroška dijela sredstava kapitalnih transfera za kapitalne projekte izgradnje autocesta i brzih cesta u Federaciji BiH utvrđenih ovogodišnjim proračunom FBiH Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija u ukupnom iznosu od 118,2 milijuna maraka.

Od toga je 35 milijuna maraka namijenjeno za izgradnju brze ceste Lašva - Nević Polje, uključujući i prolaz kroz poslovnu zonu Vitez, zatim 4,7 milijuna maraka za izgradnju mostarske južne obilaznice te 30 milijuna maraka za izgradnju brze ceste Prača - Goražde (lot1 i lot2 tunel Hranjen - faza 1. u dužini od 5.500 metara).

Iznos od 6,5 milijuna maraka namijenjen je za projekat izgradnje i rješavanja spoja magistralnih cesta M17 i M17.4, te sanaciju i rekonstrukciju magistralnih cesta u gradu Mostaru.

Za poddionicu Šićki Brod - Đurđevik, na trasi ceste Tuzla - Sarajevo, osigurano je 20 milijuna maraka.

Za izgradnju gradskog autoputa u Sarajevu (dionica Stup - Buća Potok - Pofalići - Velešići - Bentbaša) planirano je šest milijuna maraka te jedan milijun za sanaciju i rekonstrukciju ceste M-15 (dionica entitetska linija - Sanski Most 1 - Kamičak).

Drugom današnjom odlukom Vlada je na ime kapitalnih transfera drugim razinama vlasti i fondovima za izgradnju autocesta i brzih cesta u Federaciji BiH, osigurala 15 milijuna maraka za izgradnju i rekonstrukciju 1. transverzale, čiji je implementator Direkcija za puteve Kantona Sarajevo, priopćeno je iz Ureda Vlade FBiH za odnose s javnošću.

 

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!