[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2022\/06\/10\/l-5ddc590ae9ff586a616660098ba22a06.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2022\/06\/10\/100x73\/l-5ddc590ae9ff586a616660098ba22a06.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2022\/06\/10\/l-5ddc590ae9ff586a616660098ba22a06.jpg","size":"81.83","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Život / Turizam

VTK BiH i USAID Turizam projekt definirali suradnju na planu promoviranja Vinske ceste Hercegovine

Zajednički plan provedbe procesa promoviranja Vinske ceste Hercegovine (VCH) na međunarodnim tržištima potpisan je u četvrtak u Mostaru, čime su Vanjskotrgovinska komora (VTK) Bosne i Hercegovine i USAID Turizam projekt definirali svoju suradnju.

Na taj način potpisnici su se obvezali da će  zajedničkim radom na strateškoj i operativnoj razini nastojati proširiti utjecaj i povećati učinkovitost turističkih aktivnosti, a sve u cilju obnove dolazaka stranih turista u Bosnu i Hercegovinu, produžavanja njihovog boravka a samim tim i potrošnje, priopćeno je iz VTK BiH.

Dodali su kako je potpisivanje sporazuma upriličeno nakon prezentacije nacrta poslovnog plana i planiranih aktivnosti na razvoju Vinske ceste u tekućoj, ali i u narednim godinama.

Sudionici su imali priliku upoznati se i raspravljati o predstavljenim narednim koracima s ciljem upisivanja VCH kao Iter Vitis kulturne rute Vijeća Europe u narednih nekoliko tjedana.

Predstavnici Komore i USAID Turizam projekta iskoristili su priliku zahvaliti se svim vinarijama i biznisima koji se nalaze na Vinskoj cesti na, do sada uloženom vremenu u razvoju vizije, te pristupu i definiranju narednih koraka koji će omogućiti međunarodnu promociju VCH.

Iz VTK BiH ističu kako je ovo bila prilika da nazočni razmjene znanje i iskustvo kao i i da saznaju više o biznis planu VCH, podršci općinske razine vlasti, planiranim događajima, te brendiranju i marketingu.

Kako je zaključeno, zajedničkim radom Komore i USAID Turizam projekta osigurat će se podrška. Također, pomoći će se u razvoju i promociji Vinske ceste Hercegovine kao destinacije vinskog turizma, ali i proizvoda duž ove ceste kako bi se pomoću diversifikacije proizvoda i tržišta i uz brend koji je privlačan posjetiteljima, učinili proizvode još privlačnijim, a povećale i poslovne mogućnosti.

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!