[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/04\/28\/fna-138664.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/04\/28\/100x73\/fna-138664.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/04\/28\/fna-138664.jpg","size":"58.27","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Život / Kultura

Univerzitetskim biobliotekama u FBiH uručena naučna i stručna literatura

Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke, s ciljem poboljšanja bibliotečkog fonda javnih visokoškolskih ustanova u FBiH, dodijelilo je i ove godine ukupno 778 primjeraka, odnosno više od 80 različitih naslova enciklopedijske, naučne i visokoškolske literature, te časopisa, svim javnim univerzitetskim bibliotekama.

Pomoćnika ministra u Federalnom ministarstvu obrazovanja i nauke Jasmin Branković je kazao da je ove godine zbog pandemije i smanjena budžeta malo skromnija podrška jer obično to bude preko 1.000 knjiga i dva puta godišnje.

Nacionalna univerzitetska biblioteka BiH danas je sa Federalnim ministarstvom obrazovanje i nauke BiH zaključila i Ugovor o implementaciji E-CRIS – informacionog Sistema o istraživačkoj djelatnosti u BiH za održavanje i ažuriranje u 2021. godini.

Direktor NUBBiH Ismet Ovčina je istakao da informacioni sistem o istraživačkoj djelatnosti u BiH sa krajem prošle godine posjeduje podatke za 86 istraživačkih organizacija i 2.183 istraživača.

Ovaj sistem je kompelementaran sa Registrom nučnih institucija, naučnog kadra i infrastrukturalnih ulaganja u FBiH, a čiji je operator Sistema od 2007. NUBBIH.

- Ilustracije radi, samo u prošloj godin i prijavljeno je ukupno 54 naučna istraživača u Registar, što je jako dobra poruka za one koji cijene nauku i ulogu nauke - istakao je Ovčina.

Predsjednik Savjeta za nauku federalnog ministarstva obrazovanja i nauke akademik Rešid Hafizović predstavio je danas i tematski Zbornik radova pod naslovom "Značaj nauke/znanosti u razvoju funkcionalnih znanja i vještina učenika i studenata“, čiji su izdavači NUB BiH i Federalno ministarstva obrazovanja i nauke.

Zbornik radova je raspoređen u tri cjeline i sadrži radove koji treba da otvore neke novi okvir i perspektive koji bi doprinosili proizvodnji funkcionalnog visokog i srednjoškolskog obrazovanja.

 

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!