U Brčkom je održano takmičenje u brzom predstavljanju poslovnih ideja pod nazivom "B2B Pitch Battle" i sloganom "100 ušiju slušaju - 100 ruku kupuju", za sve one koji su željeli da u dvije minute predstave svoju kompaniju. Takmičari su imali mogućnost da u malo ponuđenog vremena prodaju uslugu ili proizvod krajnjim korisnicima.
Predstavnici različitih kompanija iz BiH i Brčkog imali su priliku da kroz kratke i dinamične prezentacije predstave svoje proizvode, inovacije i poslovne ponude pred stručnim žirijem i potencijalnim partnerima.
Organizatorica takmičenja Jadranka Kuljanin kaže da su komunikacijske vještine veoma bitne u plasiranju proizvoda na tržište i da je ovo bila idealna prilika da učesnici spoznaju svoje nedostatke, ali i prednosti te kako da ih nadograde.
Član tročlanog stručnog žirija Tomislav Bošnjak istakao je da je žiri bodovao različite vidove komunikacije, prodajne vještine, gestikulacije takmičara, kao i koncept izlaganja.
Učesnik takmičenja Edin Livadić kaže da je firmu koja se bavi zaštitom na internetu osnovao prije devet mjeseci i da je ovo bila idealna prilika da predstavi usluge koje pruža korisnicima.
Prije Brčkog takmičenja su održana u Sarajevu, Banjoj Luci, Trebinju i Tešnju, dok će se 30. septembra održati u Tuzli.
Takmičenje je okupilo veliki broj predstavnika kompanija sa područja Distrikta, Bijeljine i okoline koji su imali priliku da na kreativan način predstave svoje usluge i osvoje vrijedne nagrade.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.