[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2024\/09\/18\/45745tzx.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2024\/09\/18\/100x73\/45745tzx.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2024\/09\/18\/45745tzx.jpg","size":"22.23","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Ekonomija

Tupperware podnio zahtjev za stečaj

Tupperware, proizvođač kultnih kuhinjskih plastičnih kutija, podnio je zahtjev za bankrot u SAD-u nakon godina finansijske borbe.

Tupperware Brands Corp nastoji da proda posao dok nastavlja sa radom. Zvanično je podnio zahtjev za bankrot uz zaštitu povjerilaca prema američkom zakonu o stečaju.

Američka firma je revolucionirala svijet kućnih potrepština sa svojim zdjelama, posuđem i kuhinjskim posudama, postavši simbol prosperiteta nakon Drugog svjetskog rata.

Ali kompanija sa sjedištem u Orlandu, koju je 1946. osnovao Earl Tupper, bori se usred žešće konkurencije na tržištu kućnih dobara i procvata online trgovine.

Posljednjih mjeseci kompanija je pregovarala sa zajmodavcima kojima duguje nekoliko stotina miliona dolara.

Prema saopćenju, kompanija je objavila da se brend Tupperware najbolje može zaštititi prodajom kompanije.

Laurie Ann Goldman, predsjednica i glavna izvršna direktorica Tupperwarea, rekla je kasno u utorak: "Tokom posljednjih nekoliko godina, finansijska pozicija kompanije je bila pod velikim uticajem izazovnog makroekonomskog okruženja. Kao rezultat toga, istražili smo brojne strateške opcije i utvrdili da je ovo najbolji put napred."

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!