[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2020\/06\/02\/autoput-04.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2020\/06\/02\/100x73\/autoput-04.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2020\/06\/02\/autoput-04.jpg","size":"49.54","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Ekonomija

Terzić: Nema više laganih trasa

Iako je pandemija koronavirusa obustavila radove u brojnim sektorima u BiH, takva situacija nije bila i na gradilištima autoputa. Dionice na koridoru 5c kako kod Zenice, tako i na jugu BiH se planiraju i izvode nesmetanom dinamikom.

Kako je za "Oslobođenje" kazao Adnan Terzić, direktor Autocesta FBiH, trenutno je aktivno nekoliko grupa radova.

- Imamo radove u sjevernom dijelu koji sad ide do Nemile, zatim u centralnom dijelu to je tunel Ivan. Sad trebamo završiti postupak dodjele za dio od Tarčina do ulaza u tunel Ivan da spojimo taj dio koji je dosad izgrađen sa M17, negdje iznad Bradine bi trebao završiti taj dio. Također, tu je dionica na jugu Buna - Počitelj i Poči-telj - Zvirovići sa jednim impozantnim objektom, sa mostom Počitelj koji je dug skoro kilometar -  kazao je Terzić.

Kada je u pitanju dionica autoputa kod Zenice, gdje se trenutno radi na poddionici Klopče - Donja Gračanica, najavljeno je da bi radovi trebali biti završeni krajem novembra.

- S druge strane, na jugu zemlje i u centralnom dijelu sredinom 2022. možemo očekivati, da kažemo, funkcionalne dijelove autoputa. S obzirom na to da se radi baš o objektima koji su dosta teški i zahtjevni za izvođenje, za njih treba vremena da se završe. Imamo tunele, mostove, tako da nema više laganih trasa autoputa. Ostale su zahtjevne dionice i one podrazumijevaju rokove izgradnje od 20 do 36 mjeseci, istakao je Terzić za "Oslobođenje".

 

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!