Kupovina proizvoda koji su sniženi u kampanji "Društveno odgovorni“ porasla je za 60 odsto u odnosu na period prije početka kampanje - izjavio je danas ministar trgovine i turizma RS Denis Šulić.
Šulić je na pres-konferenciji predstavio efekte kampanje "Društveno odgovorni“ koja je pokrenuta u avgustu i koja će, kako je rekao, trajati i dalje.
- Navešću konkretan primjer. U jednom marketu su snizili cijenu jestivog ulja čija prodaja je, po analitici tog marketa, u mjesecu kampanje iznosila 33.000 litara. Prije kampanje je prosječna prodaja iznosila oko 11.000 litara. To nam govori da su građani prepoznali ovu kampanju i da su birali gdje će šta kupovati - ilustrovao je Šulić.
On je podsjetio da u kampanji učestvuju trgovci i domaći proizvođači, a da je dogovoreno da svaki market ima druge artikle koji su sniženi. Sada je, kako je rekao Šulić, više od 500 artikala sniženo, a dominiraju prehrambeni proizvodi.
Kapmanja je počela sa, kako je dodao, 7-8 marketa, a sada ih 19.
- Naš cilj je da građani koji su u stanju socijalne potrebe mogu u nekoliko različitih marketa da zaokruže neophodnu kupovinu po nižim cjenama - rekao je Šulić.
On je dodao da podaci Zavoda za statistiku RS pokazuju da inflacija stagnira, ali da se bilježe poskupljenja proizvoda čija cijena se formira na berzi.
- Tako imamo rast cijena čokalade za kuhanje zbog rasta cijene kakaoa, te kafe. Poskupljenja su svugdje, ne samo kod nas. Nažalost, na to ne možemo da utičemo - zaključio je Šulić.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.