Nakon što je Zuckerberg promijenio ime kompanije u Meta, mnogi su pomislili da je to napravio samo kako bi skrenuo pažnju javnosti s problema i lošeg PR-a nastalog nakon što je zviždačica Haugen s javnosti podijelila rezultate istraživanja o negativnom utjecaju Instagrama na djecu.
Promjena imena označava puno više od klasičnog rebrendiranja te ukazuje na radikalnu promjenu strategije i poslovanja koju Zuckerberg priprema.
Prva faza razvoja njegove kompanije uključivala je društvene mreže i platforme za komunikaciju, a druga faza uključuje život u virtualnim svjetovima, odnosno metasvemiru i proširenoj stvarnosti.
Jedan od načina s kojim korisnici mogu uroniti u takve virtualne svjetove i iskusiti sve što im metasvemir pruža jest putem posebnih uređaja i naočala za virtualnu stvarnost.
Potražnja za njihovim uređajima sve je veća, a brojke o velikom porastu preuzimanja aplikacije Oculusa za vrijeme Božića govore kako su mnogi za ove blagdane dobili upravo njihove VR naočale.
Koliko je ukupno isporučeno uređaja, to nije poznato i iz Mete ne žele govoriti o brojkama, no prema analitičarima IDC-a, one se kreću između 5,3 i čak 6,8 miliona komada, a konačna brojka zavisit će o prodajnim rezultatima za posljednji kvartal.
To je veliki porast u odnosu na prošlu godinu kada je, također neslužbeno, isporučeno oko 3,5 miliona VR uređaja brenda Oculus.
Zasigurno, u budućnosti možemo očekivati nastavak velikog rasta prodaje ne samo Oculusovih uređaja (s promjenom brenda ti će se uređaji u budućnosti prodavati pod brendom Meta Quest), već i konkurentskih VR/AR naočala, prenosi WSJ.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.