[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2024\/07\/30\/l-b9cecbd2a76f3b68e6916da0bc2c4e4e.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2024\/07\/30\/100x73\/l-b9cecbd2a76f3b68e6916da0bc2c4e4e.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2024\/07\/30\/l-b9cecbd2a76f3b68e6916da0bc2c4e4e.jpg","size":"49.47","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Ekonomija

Prodaja McDonald'sa pala prvi put u više od tri godine

McDonald's je izvijestio o iznenađujućem padu prodaje u cijelom svijetu, prvom padu u 13 kvartala, budući da je veća cijena Big Maca udaljila osvještenije kupce od prodajnih mjesta ovog hamburgerskog diva.

Stalna inflacija prisilila je potrošače s nižim primanjima da se prebace na pristupačnije opcije prehrane kod kuće. To je potaknulo lance brze hrane kao što su McDonald's, Burger King, Wendy's i Taco Bell da se oslone na specijalne ponude kako bi potaknuli promet kupaca, javlja Reuters.

Globalna prodaja pala je 1 posto u drugom tromjesečju, u usporedbi s prosječnom procjenom analitičara od povećanja od 0,5 posto. Ukupni prihod porastao je za 1 posto.

McDonald's je u junu pokrenuo specijalnu ponudu obroka od 5 dolara na većini svojih lokacija u SAD-u. Planirano je produžiti tu ponudu u augustu kako bi se vratili kupci koji su prestali jesti vani. Izvršni direktor Chris Kempczinski rekao je da su potrošači postali diskriminatorniji u svojim navikama potrošnje.

- Najveći udarac za McDonald's je to što su potrošači s niskim primanjima značajno smanjili posjete i to je i više nego uzrokovalo smanjenje prometa koje McDonalds inače ima u teškim vremenima - rekao je analitičar Edward Jones Brian Yarbrough.

Kompanije poput McDonald'sa i Starbucksa također su bojkotovane od potrošača zbog povezanosti s ratom u Gazi, što je pogodilo njihovu prodaju na tržištima Bliskog istoka.

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!