[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2024\/10\/03\/l-a3f1c17554cb1485778e8481bb40c323.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2024\/10\/03\/100x73\/l-a3f1c17554cb1485778e8481bb40c323.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2024\/10\/03\/l-a3f1c17554cb1485778e8481bb40c323.jpg","size":"43.14","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Ekonomija

Potpisivanje Ugovora o izgradnji poddionice Tunel Kvanj – Buna

Potpisivanje Ugovora o izgradnji poddionice Tunel Kvanj – Buna upriličit će se u petak, 4. oktobra u 12 sati u sjedištu JP Autoceste Federacije BiH u Mostaru.

Vrijednost spomenutog ugovora iznosi 125.231.549,16 eura bez PDV-a.

Poddionica Tunel Kvanj - Buna duga je 5,10 kilometara i dio je dionice Mostar jug - Buna. Od značajnih objekata na ovoj poddionici gradit će se tunel Kvanj (2,7 kilometara), vijadukt Rotimski potok (330 metara) i nadvožnjak Rujevice (44 metra).

Rok završetka izgradnje poddionice Tunel Kvanj - Buna je 30 mjeseci.

Ugovor će sutra potpisati Denis Lasić, direktor JP Autoceste FBiH kao investitor i u ime izvođača radova Sun Jun, generalni direktor China Road and Bridge Corporation PJ Banja Luka te Andrijana Katić, ministrica prometa i komunikacija FBiH u svojstvu svjedoka u ime JP Autoceste FBiH i Yang Dong, direktor podružnice CRBC Srbija Beograd kao svjedok u ime izvođača radova, konzorcija koji čine China Road and Bridge Corporation, Azvirt Limited Liability Company i Hering d.d. Široki Brijeg, priopeno je iz JP Autoceste FBiH.

Izgradnja ove dionice će se financirati sredstvima osiguranim u okviru Ugovora o zajmu sklopljenog s Europskom investicijskom bankom (EIB) te bespovratnim sredstvima Europske unije koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!