U sjedištu Javnog poduzeća Autoceste Federacije BiH u Mostaru potpisan je ugovor o izgradnji poddionice tunel Kvanj – Buna.
Ugovor su potpisali Denis Lasić, direktor JP Autoceste FBiH kao investitor, i uime izvođača radova generalni direktor China Road and Bridge Corporation PJ Banja Luka Sun Jun, federalna ministrica prometa i komunikacija Andrijana Katić u svojstvu svjedoka i Yang Dong, direktor podružnice za središnju i istočnu Europu CRBC-a Srbija Beograd, kao svjedok u ime izvođača radova, konzorcija koji čine China Road and Bridge Corporation, Azvirt Limited Liability Company i Hering d.d. Široki Brijeg, priopćeno je iz Autocesta FBiH.
- Ovo je važan dan kako za Hercegovinu tako i za cijelu našu zemlju jer ovim potpisivanjem počinje novi investicijski ciklus u kojem ćemo zajedničkim naporima, baš kao i do sada, realizirati nove projekte autoceste na koridoru Vc, koji su ujedno i novi ekonomski i razvojni impuls za Bosnu i Hercegovinu. Pored ove poddionice, idućih mjesec dana potpisat ćemo i ugovor o izgradnji poddionice Mostar jug – tunel Kvanj i time u potpunosti pokrenuti građevinski sektor u južnoj Hercegovini - kazao je direktor Autocesta FBiH Denis Lasić.
Lasić je pritom, u svoje osobno i u ime JP Autoceste FBiH, izrazio žaljenje zbog gubitka ljudskih života uslijed katastrofalnih poplava koje su zadesile našu zemlju.
Federalna ministrica prometa i komunikacija Andrijana Katić kazala je kako je potpisivanje ovog ugovora iznimno važan događaj jer omogućuje nastavak izgradnje autoceste na Koridoru Vc na jugu Hercegovine.
„Nažalost, dolazi u vrijeme kada je našu zemlju zadesila strašna tragedija uzrokovana poplavama koja je uz materijalnu štetu odnijela i ljudske živote“, kazala je ministrica Katić.
Ona je čestitala Upravi JP Autoceste FBiH i direktoru Lasiću na uspješno obavljenom poslu, a svim sudionicima poželjela uspješnu realizaciju u skladu s ugovorenim obvezama.
Direktor podružnice za središnju i istočnu Europu CRBC-a Srbija Beograd Yang Dong izrazio je zadovoljstvo zbog potpisanog ugovora, kazavši da će nastaviti provoditi strategiju razvoja kompanije, fokusirajući se na sigurnost, kontrolu troškova i osiguranje kvaliteta u cilju nesmetane implementacije projekta i izgradnje visokokvalitetnog projekta infrastrukture.
Nakon brojnih uspješno završenih projekata infrastrukture u regiji (više dionica autoceste E-763 u Srbiji, prva dionica autoceste u Crnoj Gori, Podgorica – Kolašin i Pelješkog mosta u Hrvatskoj) ovo je prvi projekt kompanije CRBC u Federaciji BiH, a direktor Yang Dong nada se kako je ovo samo početak razvoja kompanije u BiH.
Vrijednost Ugovora za izgradnju poddionice Tunel Kvanj – Buna iznosi 125.231.549,16 eura bez PDV-a, a financirat će se sredstvima osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Europskom investicijskom bankom (EIB) te bespovratnim sredstvima Europske unije koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Rok za završetak izgradnje poddionice Tunel Kvanj – Buna je 30 mjeseci.
Poddionica Tunel Kvanj – Buna duga je 5,10 kilometara i dio je dionice Mostar jug – Buna.
Poddionica počinje otvorenom trasom prije ulaska u tunel Kvanj. Tunel Kvanj projektiran je kao dvocijevni tunel (desna tunelska cijev 2645 m, lijeva tunelska cijev 2720 m). Poddionica tunelom prolazi kroz brdo Kvanj, zatim vijaduktom “Rotimski potok” (330 m) prelazi Rotimski potok i završava u mjestu Stanojevići neposredno prije odmorišta Rotimski potok, gdje se nastavlja na izgrađenu dionicu Buna – Počitelj.
Neposredno prije završetka ove poddionice bit će izgrađen natputnjak “Rujevice” (44 m) kako bi se omogućila nesmetana komunikacija između mjesta Stanojevići i Gubavica.
U sklopu izgradnje ove poddionice planirana je i izgradnja priključne prometnice na put Buna – Rotimlja, dužine 1414 m, s privremenim naplatnim mjestom, navodi se u priopćenju.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.