Dok prve električne modele nekih luksuznih sportskih automobila tek iščekujemo, poput Ferrarija, Porsche je ranije krenuo u elektrifikaciju i njihove su ambicije na tom tržištu prilično velike.
Model Taycan pokazao se kao moćno vozilo dostojno imena Porsche, a kolika je potražnja za njim među ljubiteljima ove kompanije dovoljno podatak da je prošle godine prodano više Taycana od legendarnog modela 911.
Proizvodnja Macana EV trebala bi početi sljedeće godine, dok bi se na tržištu trebao pojaviti početkom 2024.
Godinu dana poslije, možemo očekivati i električnu verziju Cayenna, baziranu na platformi PPE. Također, u planu je i električna verzija Boxstera/Caymana.
Prema Porscheovim dugoročnim planovima, 2027. trebali bi predstaviti dva električna vozila. Jedno od njih bit će druga generacija Taycana, dok će drugi model biti električna verzija popularne Panamere.
Oba ta modela bit će bazirana na VW-ovoj SSP platformi za električna vozila, pri čemu bi Taycan trebao biti najbrži Porscheov električni automobil i tako bi trebalo ostati sve dok kompanija jednom ne predstavi i verziju 911 s električnim motorom, prenosi Inside EVs.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.