Druga Woman.Comm konferencija otvorila je vrata za više od 400 posjetilaca. Spektakularan početak konferencije, hologramsko obraćanje organizatorice Irene Miličević Vukoja naslutio je da nas očekuju kvlitetna dva konferencijska dana.
Prvi dan, bio je posvećen istraživanju snage žena u poslovanju i leadershipu, njihovom stvarnom položaju u društvu i društveno odgovornom poslovanju. Posjetioci su ima priliku slušati vodeće stručnjake/inje iz svijeta komunikacija koji su kroz predstavljanje društveno odgovornih kampanja na kojima su radili prikazali moć odgovornog komuniciranja sa jakom porukom.
Prvi na binu izašao je sjajni Damir Ciglar, iskusni i inspirativni lider, osnivač i voditelj međunarodno najnagrađivanije hrvatske agencije Imago Ogilv i suosnivač HEARTH-a, prve agencije za brand aktivizam u regiji.
„Riječi imaju moć potaknuti, motivirati i pokrenuti ljude na (dobra) djela, a koliko mi u Imagu dajemo važnost riječima, između ostalog, pokazali smo sa kampanjom Rječnik ravnopravnosti, kao i sa primjerom Velikanke, odnosno kako ne smijemo žene podrazumijevati pod muškim imenicama“, poručio je Damir Ciglar, osnivač i CEO agencije Imago Ogilvy.
O značaju rodne ravnopravnosti publika je imala priliku saznati kroz prezentaciju Ive Kaligarić, CEO agencije Señor, o komapanji Nije uredu u uredu, zatim se govorilo o ulozi PR u doba promjena i zašto se PR sve više seli u digitalni svijet. Kako se kreira luksuzni brend i šta je snaga njegove komunikacije predstavila je Leyla Mattison, konsultantica za razvoj brendova i stručnjakinja u kreiranju karakterističnih brend strategija.
O važnosti umrežavanja žena iz različitih oblasti komunikacijske industrije diskutovalo se na panelu na kojem je učestvovala i Nevena Rendeli Vejzović, osnivačica agencije Prime Time Komunikacije koja je poručila: „Žene premalo daju značaja Networkingu, on je premalo iskorišten i to je nešto u čemu smo lošije od muškaraca i moramo na tome raditi. Moramo mijenjati filozofiju koja postoji u društvu, a to je da žene nemaju vremena u današnjoj podjeli poslova da bi se posvetile tom umrežavanju koji im može pomoći u karijeri. Jesmo li na pola puta do toga, jesmo, ali ona druga polovica će još dugo trajati“.
Woman.Comm of the Year
Prvi dan konferencije završen je dodjelom Woman.Comm of the Year nagrada. Za razliku od prošle godine kada je dodijeljeno šest nagrada, sada je izbor proširen na jedanaest kategorija. Posebno priznanje SPECIAL STAR za doprinos razvoju struke u posljednjih nekoliko godina, kontinuiran i predan rad osvojila je Una Bejtović, vlasnica agencije Bejtovic Communications. Agencija Publicis Groupe Adriatic osigurala je dobitnici ove nagrade i dodatno iznenađenje, put u Pariz na Women's Forum konferenciju.
„Ove nagrade su kruna mog 30-godišnjeg rada u odnosima s javnošću i medijima i znače mi utoliko više jer su došle od kolegica iz industrije. Želim da sve zajedno nastavimo komunikacijom mijenjati društvo na bolje, činiti dobra djela i promovirati univerzalne ljudske vrijednosti a posebno raditi na ravnopravnosti žena u svim segmentima društva. Jer na kraju se samo pamti jesmo li bili dobri ljudi”, poručila je Una koja je dobitnica i prizanja PR STAR.
Drugu posebni nagradu REGIONAL AMBASSADOR STAR osvojila je Ivona Jurilj, Country menadžerica u agenciji za digitalni marketing – Degordian Mostar. WOMAN.COMM OF THE YEAR – MARKETING STAR je Amra Skrobo Berberović, direktorica marketinga Boreas d.o.o. Titula MEDIA STAR pripala je Belmi Pećanin, vlasnici i generalnoj direktorici magazina Gracija, dok je dobitnica nagrade AGENCY STAR Vesna Vlašić, direktorica kreativne agencije McCann Sarajevo.
„Kroz godine rada u komunikacijskoj industriji uvijek sam vjerovala u moć zajedničkog rada, snagu suradnje, međusobnog osnaživanja i poticanja novih ideja, te s ponosom i zahvalnošću prihvatam uglednu nagradu WOMAN.COMM AGENCY STAR. Nagrada je priznanje ne samo meni, nego svim ženama koje svakodnevno oblikuju budućnost komunikacijske industrije. Ovo priznanje daje mi vjetar u leđa da još snažnije promoviram ženske lidere, unaprjeđujem položaj žena u sektoru komunikacija i pridonosim napretku industrije u BiH i šire. Priznanje od kolega i profesionalne zajednice uvijek ima posebnu težinu“, poručila je Vesna.
WOMAN.COMM OF THE YEAR – RISING STAR je Ena Hodžić, Senior Digital Marketing Specialist - ASEE, DIGITAL MARKETING STAR je Anela Alaim Omanović, Digital Media Account Manager at Studio Nexus, dok je EMPLOYER BRANDING STAR, Latifa Imamović, Head of marketing u kompaniji Klika.
Naveći doprinos u CSR-u dala je Irena Knežević, menadžerica korporativnih komunikacija Hemofarm koja je proglašena CSR STAR, te nagradu DESIGN/CREATIVE STAR, je osvojila Marina Pavlović, Head of Creativ u agenciji Degordian BiH. Gala veče pjesmom je upotpunio i pjevač Dženan Lončarević.
Drugi dan Woman.Comm konferencije posvećena je kampanjama sa svrhom i budućnosti komunikacijske industrije, dok će konferenciju zatvoriti No Limit BiH Advertising Festival.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.