[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2020\/03\/26\/fna-120279.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2020\/03\/26\/100x73\/fna-120279.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2020\/03\/26\/fna-120279.jpg","size":"83.09","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Ekonomija

Pašić: Banke će dati kreditne olakšice svojim klijentima

 Predsjednica Upravnog odbora Udruženja banaka Bosne i Hercegovine Sanela Pašić kazala je danas na pres-konferenciji u Sarajevu da su banke u BiH i više nego svjesne problema u kojem se nalazimo i udara koji ekonomija doživljava nakon pojave novog koronavirusa Covid-19.

- Banke žele i bit će partneri svojim klijentima, pravnim subjektima i fizičkim osobama, kao i Vladi, Udruženju poslodavaca i našem supervizoru u prevazilaženju ovih problema tako što ćemo dati kreditne olakšice svojim klijentima - najavila je Pašić.

Dodala je da je njihov supervizor propisao osnovni okvir u kojem bi se te olakšice trebale definirati, a odluka će stupiti na snagu već danas ili sutra. Zadatak bankara je da u narednim danima na osnovu tog okvira precizno definiraju njegovu sadržinu.

To će značiti da će banke trebati dati odgovore kome se i na koji način daje modifikacija i proces je veoma kompliciran zbog čega će biti potrebno nekoliko dana da se taj posao okonča, a poštovat će se nekoliko principa u odlukama.

Prvi princip odnosi se na pružanje maksimalne pomoći onima koji su ugroženi ovim virusom bez obzira o kojoj se grupi klijenata radi, dok je drugi princip zadržati fokus na zdravlju klijenata jer kada se dogovaraju novi ili mijenjanju postojeći krediti to podrazumijeva odlazak u banku te je namjera uprostiti te aktivnosti.

- Treći princip je održavanje bankarskog sektora koji kao i svaki drugi doživljava usporavanje prihoda i krizu te davanje olakšica znači dodatno preuzimanje tereta iz ekonomije, ali to mi želimo i možemo uraditi jer imamo dobar kapital i likvidnost - pojasnila je Pašić.

Kada banke definiraju sve uvjete koristit će sve svoje resurse koje koriste za komuniciranje s klijentima da objasne novonastalu situaciju i postupak na najlakši mogući način, zbog čega je i zamolila za strpljenje jer će za to biti potrebno vrijeme.

 

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!