Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) raspisala je natječaj za najbolje komunikacijske projekte u regiji ''Nagrada The!'', a na natječaj se mogu prijaviti projekti iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine. Natječaj je otvoren do 2. listopada, do 18 sati.
Iz spomenute udruge su naveli kako uvođenjem međunarodne nagrade za odnose s javnošću žele pokrenuti natjecanje u izvrsnosti te da stoga pozivaju agencije i korporacije, nevladin sektor i javne ustanove na prijavu svojih najboljih komunikacijskih ostvarenja.
Na prošlogodišnji natječaj pristiglo je 19 prijava iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine.
Najbolje komunikacijske projekte birat će stručni žiri sastavljen od po tri predstavnika država sudionica.
IZ HUOJ-a ističu kako se na natječaj mogu prijaviti kampanje realizirane tijekom kalendarske godine, te da mogu biti lokalne, ali i međudržavne. Krajnji je cilj, kako navode u spomenutoj udruzi, usmjeriti sve kolege, cijelu struku na izvrsnost.
Otvorene su prijave u devet natjecateljskih kategorija: za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama, za odnose s javnošću za velika, mala i srednja trgovačka društva, društveno odgovorno poslovanje, unutrašnju komunikaciju i kriznu komunikaciju, političku i digitalnu komunikaciju te komunikaciju događanja.
''Vrijeme je da krenemo intenzivnije raditi na razmjeni znanja i iskustava jer je tržište u isto vrijeme i malo i veliko, a izvrsni projekti ono su o čemu bi svi, koji su u industriji odnosa s javnošću, trebali biti upoznati i koje bismo trebali slaviti'', poručio je Mario Aunedi Medek, predsjednik Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.