Iako nam je poznato već odavno kako veliki broj aplikacija na internetu prati sve što radimo, zahvaljujuči promjenama koje je uveo APle u svoju prodavnicu App Store, sada na mje puno jasnije ko nas i koliko prati. Sa uvođenjem opcije "privatnost aplikacije" sve aplikacije koje su korisnicima dostupne u Appleovoj online prodavnici, moraju nabrojati koje sve podatke koriste za praćenje i za šta se ti podaci koriste.
Na temelju tih podataka kompanija pCloud istražila je aplikacije i njihovu privatnost, te je objavila popis najinvazivnijih aplikacija, odnosno one koje dijele najviše prikljupljenih podataka sa trećim stranama. A vjerovatno informacija da su to Instagram i Facebook neće ostaviti u čudu nikoga. Instagram tako dijeli čak 79 posto informacija o ličnim podacima korisnika, a popis podataka koji se prikupljaju, koriste i dijele je zaista nevjerovatno velik. Pored nekih ličnih podataka, emaila, telefonskog broja i još nekih, u taj popis se uključuje i historija kupovine, finansijske informacije, lokacija i telefonski brojevi, fotografije i videozapisi, historija pregledavanja itd.
U odnosu na Instagram, Facebook se ne čini toliko loš te s trećim stranama dijeli samo 57 posto podataka korisnika. Među top 10 aplikacija koje prikupljaju najviše podataka i dijele ih sa trećim stranama. Među najgorima jeste i LinkdeIn te Uber Eats koji dijele 50 posto podataka, a tu se dodaju Trainline te Youtube i Youtube Music.
Od poznatijih aplikacija treba još spomenuti TikTok na 11 mjestu (36 posto), zatim Snapchat i Spotify koji dijele 29 posto prikupljenih podataka s trećim stranama.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.